DdJDean Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Hoi, ik kijk regelmatig filmpjes bij RTL, maar de laatste tijd krijg ik steeds een melding dat Javascript in mijn webbrowser is uitgeschakeld. Weet iemand hoe ik het aan kan zetten? Alvast bedankt . Reageren
xgaming Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Als je firefox hebt: Extra -> Opties -> Inhoud -> Vakje aanvinken 'JavaScript inschakelen' -> Vakje aanvinken 'Java inschakelen' (extra optie hoeft volgens mij niet). Als je IE 7 hebt.. Geen idee hoe het moet. Succes Reageren
DdJDean Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik heb IE 7 dus aan de FireFox versie heb ik niet veel. Toch bedankt! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hier is een uitleg met plaatjes. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Als eerste ga je naar Extra > Internetopties. Dan ga je naar Programma's > Invoegtoepassingen beheren. Dan ga je naar onderen en daar staat dan 2 keer Java Plug-in *en dan een getal*. Als het goed is staat hij op uitgeschakeld. (Bij mij staat hij op ingeschakeld) Dan moet je op een van die twee klikken en onderaan op 'Inschakelen' klikken. Dit moet je ook bij die andere doen. Klik dan op OK en nog eens op OK. Nu zou het probleem opgelost moeten zijn. Zo niet, dan weet ik het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.