Timb0 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Hallo, Ik ben op dit moment met c++ aan het coden (in VB6 c++) Maar hoe kan ik bijv. een commando maken, als iemand intikt "/ikbencool" dan het bericht krijgt "Leuk voor je". Ik dacht: double /ikbencool = 0.0; cin >> /ikbencool; if /ikbencool then { cout << "Leuk voor je!"<<endl; } else { cout << " "<<endl; } Maar dat werkt niet.. Kan iemand mij helpen? Greetz, Tim Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Ik weet niet hoe het met VB6 C++ zit (ken ik trouwens niet). Maar in gewoon C++ gaat het zo: include <iostream> include <string> using namespace std; int main() { string Istring; string check = "/ikbencool"; cin >> Istring; if (Istring == check) { cout << text << endl; } else { // } cin.get(); cin.get(); return 0; } Niet getest op evt fouten. Bewerkt: 16 juni 2007 door Mania-92 Reageren
Timb0 Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik weet niet hoe het met VB6 C++ zit (ken ik trouwens niet). Maar in gewoon C++ gaat het zo: include <iostream> include <string> using namespace std; int main() { string Istring; string check = "/ikbencool"; cin >> Istring; if (Istring == check) { cout << text << endl; } else { // } cin.get(); cin.get(); return 0; } Niet getest op evt fouten. VB6 c++ is gwn c++ alleen het progje heet zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.