kpaenen Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 het is mn eerste skin die ik zelf gemaakt heb en is ook eigenlijk het enigste wat ik wil modden want door voertuigen was een keer heel het spel naar de vaantjes Reageren
kpaenen Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) bedankt en als je dat blauw/aqua hawaï hemd moe bent, kun je een paarse gebruiken, een groene, een olijf kleurige, een grijze of een bruin-oranje Bewerkt: 18 juni 2007 door kpaenen Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ziet er leuk uit, het is alleen wel handig dat als je een mod showt dat je ook de download link vermeld Reageren
kpaenen Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) ja je hebt gelijk sry dit is mn eerste werk Hawaï paars hawaï olijf hawaï groen hawaï grijs hawaï bruin-oranje je kent het wel hé: rechter muisknop, opslaan als Bewerkt: 18 juni 2007 door kpaenen Reageren
.Exorcist Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Erg leuk gedaan, ik vindt het ook leuk om nu te zien dat er meer kleuren voor dat standaard shirtje zijn. Ik download iig de Bruin/Oranje. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Hoe krijg je dat bij je skins dan? Ik heb gedaan wat mij het logischste leek, namelijk het gewoon als JPEG afbeelding opgeslagen in */GTA VC/skins , maar ik zie hem bij player skins hem er dan niet bijstaan, kan iemand mij ff een uitleg geven? Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 (bewerkt) OK, kzal proberen EDIT= Ja doet het nu wel, thnx man Heeft iemand nog meer skins? Bewerkt: 7 juli 2007 door GTAfan054 Reageren
bramboy Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) OK, kzal proberen EDIT= Ja doet het nu wel, thnx man Heeft iemand nog meer skins? kijk op mod sites, ik heb een terrorist en een army skin (hier) PS ik wil geen reclame maken Bewerkt: 8 juli 2007 door bramboy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) OK, kzal proberen EDIT= Ja doet het nu wel, thnx man Heeft iemand nog meer skins? kijk op mod sites, ik heb een terrorist en een army skin (hier) PS ik wil geen reclame maken Je mag links geven naar andere sites, zolang je het maar bij het onderwep houdt. Ik heb overigens ook nog wel enkele links. Er zijn verder heel erg veel sites waar je mods kan downloaden, maar ik raad 'bramboy' aan de grootste sites te bezoeken. Bijvoorbeeld: GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Bekijk ook eens deze site voor een compleet overzicht van modsites. Bewerkt: 8 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.