Mister.X Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen. Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien. Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen. Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien. Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken ja ze proberen elke voetganger uniek te maken, ook door verschillende kleding combinaties op de verschillende skins toe te passen Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen. Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien. Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken In de eerste GTA waren er al verschillende voetgangers en auto's. Het was niet zo dat er maar één mannetje voor de peds en één type auto was hoor. Reageren
Mister.X Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen. Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien. Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken In de eerste GTA waren er al verschillende voetgangers en auto's. Het was niet zo dat er maar één mannetje voor de peds en één type auto was hoor. Er zou altijd wel een zelfde auto in de straat staan. Dat is in Real-life ook wel eens! Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Achievements zijn helaas alleen voor de Xbox 360 versie, en ze versterken de replay waarde sterk. Ik vind het jammer dat Sony het systeem niet verwerkt had. PS3 heeft dit systeem wel. Althans nu nog niet maar het komt wel. Playstation Home. Soort van second life waar je online vrienden kunt ontmoeten en waar je je eigen huis kan maken. In dat huis is dan een aparte kamer waar je "Awards" staan die je kunt verdienen met games uit spelen. Er is nog niet zoveel over bekend maar het is er dus wel Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Achievements zijn helaas alleen voor de Xbox 360 versie, en ze versterken de replay waarde sterk. Ik vind het jammer dat Sony het systeem niet verwerkt had. PS3 heeft dit systeem wel. Althans nu nog niet maar het komt wel. Playstation Home. Soort van second life waar je online vrienden kunt ontmoeten en waar je je eigen huis kan maken. In dat huis is dan een aparte kamer waar je "Awards" staan die je kunt verdienen met games uit spelen. Er is nog niet zoveel over bekend maar het is er dus wel oh das wel vet van de ps3..maar ook wel vet gejat eigenlijk.. >>> Door Dutchy3010: We gaan veels te veel offtopic. Graag nu ontopic, svp.<<< zucht..vermoeiend dat die leuke rode tekst áltijd bij mij staat. Bewerkt: 25 juni 2007 door b4rtsimps0n Reageren
ReVeRt Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 24 uur geen wanted level is een beetje triest je staat gewoon ff 24 min stil en je krijgt gamer points voor het niks doen Reageren
michaelfivez Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Zou je graag archievements (of hoe je het dan ook schrijft...) hebben, en zo ja welke zou je dan graag zien. Archievments zijn een soort van challenges waarbij je dan punten krijgt en dingen kunt unlocken (bij de 360 krijg je dan microsoft points). bv. 15 kills op 10 seconden of zo. Of speel 2 uur zonder dood te gaan. Ik zou er graag hebben en dan in alle soorten, behalve rijchlenges (ben ik heel slecht in) Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ik vind van niet Ze moeten dat niet in GTA IV stoppen omdat dat gewoon nie past bij het spel. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ik vind van niet Ze moeten dat niet in GTA IV stoppen omdat dat gewoon nie past bij het spel. Het zit sowieso bij de 360 versie, dat zit bij elk 360 spel. Bij de ps3 zit het dus niet (hoogstwaarschijnlijk) En je krijgt geen microsoft points maar gamerpoints michaelfivez Met Microsoft points kan je dingen kopen Reageren
game~skater Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 lijkt mij wel leuk zoals in VC de rampagnes (zeg het even als ik het fout heb) of zo iets al in GTA2 cop killa Reageren
Mister.X Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Hier is al een topic van! Voila Reageren
Gta-killer Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Hey,Heeft iemand al aan Achievements gedacht voor de 360 versie? En hoeveel Gamerpoints eraan vast zitten? Ikzelf dacht alvast aan het volgende. Standaard Achievements Vind alle X-aantal Hidden Orbs - 75 GP Versla alle hoofdmissies - 100 GP Versla alle missies van <naam missiegever> - 20 GP (Dit voor elke missiegever) Heb teminste één level van elke zijmissie behaald - 10 GP Bereik level 10 van <naam zijmissie> - 20 GP (Dit voor elk type zijmissie) Behaal elk wapen - 20 GP Extra Achievements Krijg een 6-sterren Wanted Level zonder een wapen te vuren - 40 GP Krijg 24 uur géén Wanted Level - 10 GP Houd een achtervolging met de politie 10 minuten vol - 10 GP Heb totaal 10.000 kogels afgevuurd - 10 GP Heb een totaal bedrag van $ 100.000,- - 10 GP Verricht voor $ 100.000,- aan schade - 10 GP Voor degene die niet weten wat achievements zijn: Achievements zijn doelen die je moet bereiken in een game waarmee je maximaal 1000 punten kunt behalen. In bepaalde games staat er bijvoorbeeld "Versla die missie zonder een wapen te gebruiken" voor 50 punten of "Versla het spel op de moeilijkste moeilijkheidsgraad" voor 25 punten. Deze punten komen bij je totale Gamerscore en zo kunnen andere zien hoever je bent in een game en hoe 'goed' je bent in 'gamen'. Sorry als hier al een topic van bestond, zag deze namelijk zelf niet staan en het leek me een leuk idee. Dus je kan in totaal zon 5 a 600 GP halen voor de game? Ik heb wel een xbox maar ik weet niet hoe het allemaal met die gamepoints gaat, maar 600 lijkt me beetje veel voor 1 spel (kan ik ook fout hebben). En sommige dingen als: Verricht voor $ 100.000,- aan schade zulk soort dingen zijn niet echt moeilijk, je hoeft maar 1 dure auto kapot te schiten en je hebt het al gehaald. Of een paar mensen neer knallen geeft ook veel € schade. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen. Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien. Niet als er bv 50 skins zijn en ze scripten dat 2 dezelfde minstens 20 personages of zo achter elkaar zitten Reageren
MNC3 Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Geplaatst: 9 december 2007 als rockstar maar niet dwangmatig door microsoft de hele gameplay verracht. die al jarenlang zorgvuldig is onderhouden. die gp's mogen echt niet in de weg gaan zitten. want je kan toch bijvoorbeeld geen missies meerdere keren spelen als je de verhaallijn realistisch volgt Ze moeten alleen voor zorgen dat er 1000 gamerspunten te verdienen valt. Voor de rest doet Rockstar North wat het wil. Al zetten ze een punten op dat je 10 keer zlfmoord moet plegen. Dat trekt Microsoft hun niet aan. Rockstar North kennende zullen er wel grappige tussen zitten. Dat er 250 gamerspunten extra komen moet je niet aan twijfelen vermits Xbox 360 extra missies downloads zal hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.