Jump to content

Achievements


The Golden Fighter

Recommended Posts

ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen.

Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien.

Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    6

  • The Golden Fighter

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • IV trailer

    3

ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen.

Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien.

Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken

ja ze proberen elke voetganger uniek te maken, ook door verschillende kleding combinaties op de verschillende skins toe te passen

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen.

Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien.

Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken

In de eerste GTA waren er al verschillende voetgangers en auto's. Het was niet zo dat er maar één mannetje voor de peds en één type auto was hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen.

Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien.

Ja misschien 3 straten verder op. WAnt het is al bevestigt dat er meer en verschillende mensen, auto's komen. Om zo realistisch mogelijk te maken

In de eerste GTA waren er al verschillende voetgangers en auto's. Het was niet zo dat er maar één mannetje voor de peds en één type auto was hoor.

Er zou altijd wel een zelfde auto in de straat staan. Dat is in Real-life ook wel eens!

Link to comment
Delen op andere websites

Achievements zijn helaas alleen voor de Xbox 360 versie, en ze versterken de replay waarde sterk. Ik vind het jammer dat Sony het systeem niet verwerkt had.

PS3 heeft dit systeem wel. Althans nu nog niet maar het komt wel. Playstation Home. Soort van second life waar je online vrienden kunt ontmoeten en waar je je eigen huis kan maken. In dat huis is dan een aparte kamer waar je "Awards" staan die je kunt verdienen met games uit spelen. Er is nog niet zoveel over bekend maar het is er dus wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Achievements zijn helaas alleen voor de Xbox 360 versie, en ze versterken de replay waarde sterk. Ik vind het jammer dat Sony het systeem niet verwerkt had.

PS3 heeft dit systeem wel. Althans nu nog niet maar het komt wel. Playstation Home. Soort van second life waar je online vrienden kunt ontmoeten en waar je je eigen huis kan maken. In dat huis is dan een aparte kamer waar je "Awards" staan die je kunt verdienen met games uit spelen. Er is nog niet zoveel over bekend maar het is er dus wel ;)

oh das wel vet van de ps3..maar ook wel vet gejat eigenlijk..

>>> Door Dutchy3010: We gaan veels te veel offtopic. Graag nu ontopic, svp.<<<

zucht..vermoeiend dat die leuke rode tekst áltijd bij mij staat.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Zou je graag archievements (of hoe je het dan ook schrijft...) hebben, en zo ja welke zou je dan graag zien.

Archievments zijn een soort van challenges waarbij je dan punten krijgt en dingen kunt unlocken (bij de 360 krijg je dan microsoft points). bv. 15 kills op 10 seconden of zo. Of speel 2 uur zonder dood te gaan.

Ik zou er graag hebben en dan in alle soorten, behalve rijchlenges (ben ik heel slecht in)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind van niet Ze moeten dat niet in GTA IV stoppen omdat dat gewoon nie past bij het spel.

Het zit sowieso bij de 360 versie, dat zit bij elk 360 spel. Bij de ps3 zit het dus niet (hoogstwaarschijnlijk)

En je krijgt geen microsoft points maar gamerpoints michaelfivez :puh: Met Microsoft points kan je dingen kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Heeft iemand al aan Achievements gedacht voor de 360 versie? En hoeveel Gamerpoints eraan vast zitten?

Ikzelf dacht alvast aan het volgende.

Standaard Achievements

Vind alle X-aantal Hidden Orbs - 75 GP

Versla alle hoofdmissies - 100 GP

Versla alle missies van <naam missiegever> - 20 GP (Dit voor elke missiegever)

Heb teminste één level van elke zijmissie behaald - 10 GP

Bereik level 10 van <naam zijmissie> - 20 GP (Dit voor elk type zijmissie)

Behaal elk wapen - 20 GP

Extra Achievements

Krijg een 6-sterren Wanted Level zonder een wapen te vuren - 40 GP

Krijg 24 uur géén Wanted Level - 10 GP

Houd een achtervolging met de politie 10 minuten vol - 10 GP

Heb totaal 10.000 kogels afgevuurd - 10 GP

Heb een totaal bedrag van $ 100.000,- - 10 GP

Verricht voor $ 100.000,- aan schade - 10 GP

Voor degene die niet weten wat achievements zijn: Achievements zijn doelen die je moet bereiken in een game waarmee je maximaal 1000 punten kunt behalen. In bepaalde games staat er bijvoorbeeld "Versla die missie zonder een wapen te gebruiken" voor 50 punten of "Versla het spel op de moeilijkste moeilijkheidsgraad" voor 25 punten. Deze punten komen bij je totale Gamerscore en zo kunnen andere zien hoever je bent in een game en hoe 'goed' je bent in 'gamen'.

Sorry als hier al een topic van bestond, zag deze namelijk zelf niet staan en het leek me een leuk idee.

Dus je kan in totaal zon 5 a 600 GP halen voor de game?

Ik heb wel een xbox maar ik weet niet hoe het allemaal met die gamepoints gaat, maar 600 lijkt me beetje veel voor 1 spel (kan ik ook fout hebben).

En sommige dingen als:

Verricht voor $ 100.000,- aan schade zulk soort dingen zijn niet echt moeilijk, je hoeft maar 1 dure auto kapot te schiten en je hebt het al gehaald. Of een paar mensen neer knallen geeft ook veel € schade.

Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel bijvoorbeeld dat als je later een nog eens speelt kom je bijvoorbeeld mensen tegen die al dood zijn dus dan ga je terug in de tijd. maar wat wel kan dat je gewoon points krijgt voor het uitspelen van een missie en niet later hem op een betere manier overdoen.

Maar dat heeft tot nu toe toch elke GTA game gehad? Ze kunnen het enkel verminderen door meer skins te maken, maar je zult op een gegeven moment toch dezelfde voetgangers zien.

Niet als er bv 50 skins zijn en ze scripten dat 2 dezelfde minstens 20 personages of zo achter elkaar zitten

Link to comment
Delen op andere websites

als rockstar maar niet dwangmatig door microsoft de hele gameplay verracht. die al jarenlang zorgvuldig is onderhouden. die gp's mogen echt niet in de weg gaan zitten. want je kan toch bijvoorbeeld geen missies meerdere keren spelen als je de verhaallijn realistisch volgt

Ze moeten alleen voor zorgen dat er 1000 gamerspunten te verdienen valt. Voor de rest doet Rockstar North wat het wil. Al zetten ze een punten op dat je 10 keer zlfmoord moet plegen. Dat trekt Microsoft hun niet aan.

Rockstar North kennende zullen er wel grappige tussen zitten. Dat er 250 gamerspunten extra komen moet je niet aan twijfelen vermits Xbox 360 extra missies downloads zal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...