Jump to content

Achievements


The Golden Fighter

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    6

  • The Golden Fighter

    5

  • b4rtsimps0n

    4

  • IV trailer

    3

Achievements zijn helaas alleen voor de Xbox 360 versie, en ze versterken de replay waarde sterk. Ik vind het jammer dat Sony het systeem niet verwerkt had.

PS3 heeft dit systeem wel. Althans nu nog niet maar het komt wel. Playstation Home. Soort van second life waar je online vrienden kunt ontmoeten en waar je je eigen huis kan maken. In dat huis is dan een aparte kamer waar je "Awards" staan die je kunt verdienen met games uit spelen. Er is nog niet zoveel over bekend maar het is er dus wel ;)

het is nu ook voor de PC maar alleen voor Microsoft games, die via windows live gaan. daar hoort GTA dus niet bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Heeft iemand al aan Achievements gedacht voor de 360 versie? En hoeveel Gamerpoints eraan vast zitten?

Ikzelf dacht alvast aan het volgende.

Standaard Achievements

Vind alle X-aantal Hidden Orbs - 75 GP

Versla alle hoofdmissies - 100 GP

Versla alle missies van <naam missiegever> - 20 GP (Dit voor elke missiegever)

Heb teminste één level van elke zijmissie behaald - 10 GP

Bereik level 10 van <naam zijmissie> - 20 GP (Dit voor elk type zijmissie)

Behaal elk wapen - 20 GP

Extra Achievements

Krijg een 6-sterren Wanted Level zonder een wapen te vuren - 40 GP

Krijg 24 uur géén Wanted Level - 10 GP

Houd een achtervolging met de politie 10 minuten vol - 10 GP

Heb totaal 10.000 kogels afgevuurd - 10 GP

Heb een totaal bedrag van $ 100.000,- - 10 GP

Verricht voor $ 100.000,- aan schade - 10 GP

Voor degene die niet weten wat achievements zijn: Achievements zijn doelen die je moet bereiken in een game waarmee je maximaal 1000 punten kunt behalen. In bepaalde games staat er bijvoorbeeld "Versla die missie zonder een wapen te gebruiken" voor 50 punten of "Versla het spel op de moeilijkste moeilijkheidsgraad" voor 25 punten. Deze punten komen bij je totale Gamerscore en zo kunnen andere zien hoever je bent in een game en hoe 'goed' je bent in 'gamen'.

Sorry als hier al een topic van bestond, zag deze namelijk zelf niet staan en het leek me een leuk idee.

Dus je kan in totaal zon 5 a 600 GP halen voor de game?

Ik heb wel een xbox maar ik weet niet hoe het allemaal met die gamepoints gaat, maar 600 lijkt me beetje veel voor 1 spel (kan ik ook fout hebben).

En sommige dingen als:

Verricht voor $ 100.000,- aan schade zulk soort dingen zijn niet echt moeilijk, je hoeft maar 1 dure auto kapot te schiten en je hebt het al gehaald. Of een paar mensen neer knallen geeft ook veel € schade.

Nee hoor, elke game moet in staat zijn 1000 GP te geven verdeeld over zo'n 20 tot 50 Achievements (soms meer, soms minder). Voor de duidelijkheid: Deze Achievements zitten tijdens het spel in en veranderd niets aan de gameplay. Het is er voor om de game nét iets meer te geven dan dat er in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wat voor achievements moeten er komen in GTA IV op de Xbox 360?

Ik dacht zelf aan:

-Steeds als je bij een opdrachtgever de missies voltooid--->20G

-250 peds gedood.---> 10G

-Property Owned---> 15G

enz enz.

Bewerkt: door Tommy VercettII
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben het er alleen niet mee eens dat je kan zien hoe goed je bent in gamen! Ik denk dat je meer kunt zeggen hoeveel gedult je heb met gamen:P

Ik speel namelijk nooit voor de achievements, het brengt namelijk niks met zich mee behalve de speelduur. Als je nou nog wat kon doen met die Gamerscore...

Ik ga bijvoorbeeld echt niet alle vlaggetjes gaan zitten zoeken met Assasins Creed ofzo. Dat is gewoon doodsaai. Ik unlock ook meestal de achievements die voor de hand liggen en een kleine moeite wil ik er wel voor doen.

Maar ik vermaak me ook super zonder die achievements:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het er alleen niet mee eens dat je kan zien hoe goed je bent in gamen! Ik denk dat je meer kunt zeggen hoeveel gedult je heb met gamen:P

Ik speel namelijk nooit voor de achievements, het brengt namelijk niks met zich mee behalve de speelduur. Als je nou nog wat kon doen met die Gamerscore...

Ik ga bijvoorbeeld echt niet alle vlaggetjes gaan zitten zoeken met Assasins Creed ofzo. Dat is gewoon doodsaai. Ik unlock ook meestal de achievements die voor de hand liggen en een kleine moeite wil ik er wel voor doen.

Maar ik vermaak me ook super zonder die achievements:)

Kvint het eerder stom dat Microsoft alle games VERPLICHT om achievements te installeren... Maar ik lig er niet egt van wakker, aangezien ik hem lekker koop voor de PS3! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat rockstar erwel wat leuks van maakt. Persoonlijk denk ik dat ze een combinatie maken van verschillende achievements die het goed deden in games als bioshock, halo 3, gears of war, saints row

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...