JoGuM Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) eej mensen k heb net zown ps 2 controller aan de computer gehangen, maar nu moet ik nog al die controls instellen, weet iemand hoe het op de ps 2 zit met de controls, of weet iemand gewoon iets logish k heb dan natuurlijk alles nodig, dus controls voor foot en vehicle jochem Bewerkt: 16 juni 2007 door JoGuM Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Hey,Met dit programma kan je alles heel goed instellen voor gta san andreas: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=197940 Succes er mee! PS, vraag iemand voor de toets-instellingen van PS2. Dan kan je spelen als PS2-owner!! Bewerkt: 16 juni 2007 door GTA_XP Reageren
JoGuM Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 maar is er ergens toevallig software te vinden voor zown controller, want sommige knoppen ziet het spel niet:P Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Wiki is je grote vriend: >klik hier<. Voor de software moet je toch in dezelfde doos kijken als waar die controller in zat, anders staat er wel bij op welke site je een update van het stuurprogramma (driver) kan krijgen. succes Reageren
JoGuM Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Wiki is je grote vriend: >klik hier<.Voor de software moet je toch in dezelfde doos kijken als waar die controller in zat, anders staat er wel bij op welke site je een update van het stuurprogramma (driver) kan krijgen. succes de ps2 controller zat bij de ps2;) dat kastje voor te zorgen dat je de ps2 controller kan omzetten naar usb poort zat bij mijn stuurwiel:P Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb geen driver / stuurprogramma gevonden voor de Dual Shock 2, wel een site waar iemand bezig was met het ontwikkelen ervan maar hier helaas mee gestopt is. Hij had de Dual Shock 2 wel ooit in de pijplijn zitten, er staat wel een driver voor een PlayStation controller. Heb je interesse kijk dan even >hier<, het is gratis te downloaden. Je kan in ieder geval ook de mod gebruiken waar GTA_XP je op geattendeerd heeft zodat je de Dual Shock 2 wel kan gebruiken voor GTA:SA. Succes en laat even weten of het gelukt is. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik heb ook een PS2-Controller voor de PC maar inderdaad, de 4-punten toets neemt ie niet. De rest wel, ook al vul je bij de richtingen in de instellingen WASD in, je linker analog stick is voor te lopen en de rechter is voor de camera. Voor de overige controls moet je helaas je Keyboard gebruiken ervoor En pauze doet het natuurlijk niet op je controller dat moet je via ESC doen, kan niet anders. Veel suc-6 verder ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.