Jump to content

gta opening themes

nikker68

Recommended Posts

Dat kan je denk ik gewoon op de sait van gta vinden en op youtube enzo maar ik weet niet zeker. :D

En geloof ik bij de muziekjes die je hebdt bij alle bestanden van gta ik zal eens even kijken.

Ik heb hem gevonden geloof ik ik weet niet of je die bedoelde maar het is die van gta vc ga naar: Deze computer - lokaal station D of C - program files - rockstar games- gta vc - movies en dan de 1e denk ik ik weet niet zeker of je die bedoelde :)

Bewerkt: door wijst
Delen op andere websites

GTA3 Theme Song ^_^:tu:

na een ruime zoekactie naar de Themesong van vice City, ben ik helaas niet heel ver gekomen. Sommige zeggen Run So Far, Andere zeggen Mr Mister, maar geen van beide is het orginele Theme van Vice City. Onvindbaar lijkt het wel, helaas kan ik je daar dus geen verdere toevoeging aan bezorgen.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Delen op andere websites

GTA3 Theme Song ^_^:tu:

na een ruime zoekactie naar de Themesong van vice City, ben ik helaas niet heel ver gekomen. Sommige zeggen Run So Far, Andere zeggen Mr Mister, maar geen van beide is het orginele Theme van Vice City. Onvindbaar lijkt het wel, helaas kan ik je daar dus geen verdere toevoeging aan bezorgen.

Ik heb alle originele themes, had ze toevallig via google gevonden op een GTA fan site, weet niet meer welke

>>> Door SummerBase: Dan heeft het natuurlijk ook geen zin om te posten als je het niet meer weet. ;)<<<

Delen op andere websites

Moet dit niet ergens anders? Btw, Google doet wonderen: http://www.google.nl/search?sourceid=navcl...ta+intro+themes

Ik zie erbij staan: GTA San Andreas Theme, GTA LCS Theme & GTA VCS Theme. Nou, daar kan je toch wel wat mee? Overigens staat in de handleiding van de betreffende GTA achterin de soundtrack/theme song ;)

Bewerkt: door The GamerII
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...