Jump to content

Opnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een programma (wat geen geld kost) om dingen op te nemen bijvoorbeeld tijdens dat je alles wat je op je beeld ziet tijdens het spelen van call of duty?

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar vond toen alleen wat wat wel geld kost :puh:

Geplaatst:

Je kan natuurlijk de Demo versie nemen van Fraps. Alleen zie je dan www.fraps.com bovenin beeld.

Ook kan je Hyper Cam downloaden. Maar dan staat er bijv Hyper Cam onderin in.

Als ik jou was had ik voor de Demo van Fraps gekozen. Goeie kwaliteit.

MVG,

Rullez

Geplaatst:
Je kan natuurlijk de Demo versie nemen van Fraps. Alleen zie je dan www.fraps.com bovenin beeld.

Ook kan je Hyper Cam downloaden. Maar dan staat er bijv Hyper Cam onderin in.

Als ik jou was had ik voor de Demo van Fraps gekozen. Goeie kwaliteit.

MVG,

Rullez

Ok bedankt :bier:

Maar waar kun je die downloaden en is die demo tijdelijk of kun je dan minder?

Geplaatst:

Fraps kun je gewoon downloaden op de site van Fraps. Overigens is het een trial, maar je kan hem volgens mij altijd gebruiken. Je kan in de trial versie alleen maar 30 seconden opnemen, dat is eigenlijk het grootste minpunt. Maar goed, het blijft een trial natuurlijk. Je kan die stukjes overigens wel proberen aan elkaar te plakken met Windows MovieMaker.

Geplaatst:

Fraps kun je gewoon downloaden op de site van Fraps. Overigens is het een trial, maar je kan hem volgens mij altijd gebruiken. Je kan in de trial versie alleen maar 30 seconden opnemen, dat is eigenlijk het grootste minpunt. Maar goed, het blijft een trial natuurlijk. Je kan die stukjes overigens wel proberen aan elkaar te plakken met Windows MovieMaker.

Wat is dan windows movie maker want ik moet wel wat langer dan 30 seconden filmen namelijk 10 minuten :duh:

Geplaatst:

Windows Movie Maker is een programma dat standaard bij Windows zit, waar je je gemaakte filmpjes mee kunt bewerken, aan elkaar plakken enz. Dat vindt je normaal gewoon onder Start -> Alle Programma's.

Geplaatst:

Ik heb een aantal filmpjes op YouTube gezien... en daar kan je met HyperCam 2 zelfs filmpjes van 15 minuten zien!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een aantal filmpjes op YouTube gezien... en daar kan je met HyperCam 2 zelfs filmpjes van 15 minuten zien!!!!!

Wie zegt dat,

Het kan net zo goed achter mekaar zijn geplakt...

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Wie zegt dat,

Het kan net zo goed achter mekaar zijn geplakt...

Nou ja.... het zijn allemaal moment opnames. Dus als ze in de Wilderness aan het PK'en zijn is er toch geen tijd om je hypercam weer een nieuwe opname laten maken?

Want A: De kijkers weten dan niet wat er gebeurd in die tijd dat de Hypercam uitgaat.

B: Je gaat zefl dood terwijl het de bedoeling is om te winnen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...