.Syfes Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Sig: Rates and Comments pleas Hope you injone Reageren
Eros Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Mooie signature, .Syfes. Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt wel iets hebben. Je hebt enkel op de render iets te veel overdreven moet het groen, dat zou ik wat minder doen. Verder is de achtergrond netjes gedaan, met leuke simpele effecten. Het randje is ook goed gedaan, past goed bij de signature. Eén minpuntje is de tekst, de tekst is dat groene kadertje zetten is opzich wel een goed idee. Maar dan moet je de tekst wel niet zwart maken, doe die tekst in het lichtgroen en zet hem wat meer in het midden van het kadertje niet opzij beneden. Voor de rest ziet het er allemaal netjes uit, 8/10, blijven doorgaan zo. Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Mooie signature, .Syfes. Ik vind de kleuren die je hebt gebruikt wel iets hebben. Je hebt enkel op de render iets te veel overdreven moet het groen, dat zou ik wat minder doen. Verder is de achtergrond netjes gedaan, met leuke simpele effecten. Het randje is ook goed gedaan, past goed bij de signature. Eén minpuntje is de tekst, de tekst is dat groene kadertje zetten is opzich wel een goed idee. Maar dan moet je de tekst wel niet zwart maken, doe die tekst in het lichtgroen en zet hem wat meer in het midden van het kadertje niet opzij beneden. Voor de rest ziet het er allemaal netjes uit, 8/10, blijven doorgaan zo. Ik heb de tekst in het zwart gedaan omdat je de font beter zou kunnen zien . Als het in groen was kon je het niet zo goed zien. Bedankt voor je rate , comments en je tips Reageren
Muay Thai Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Heey .Syfes, Mooie signature hoor moet ik eerlijk zeggen ik vind je text ook zeer netjes (kun je dat trouwens mischien uitleggen hoe je dat vakje maakt) voor rest vind ik hem wel iets te groen er zitten leuke lichteffecten erbij en dat maakt het signature ook weer mooi. Cijfer : 8/10. Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Lettertype: 8 Plaatsing: 7 Face: 9 Kleur: 8 Render: 7,33333333333333 Plaatsing: 9 Mooiheid: 7 Ingeblend: 6 Border: 8 Stijl: 7 Dikte: 9 Kleur: 6,5 Stijl: 6 Verdeling: 7 Achtergrond: 8 Effecten: 8 Overige: 7 Bonuspunten: 7 Commentaar: Goed gelukt Syfes! Alleen die kleur vind ik niet echt mooi. de render zie er ook niet altebest uit! volgende keer de effecten bij de render iets anders doen en een andere kleur want ik denk dat ik niet de enigste ben die dat vind! TOTAAL: 7,479167 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 hij is mooi , en de kleur heb je ook goed gedaan die lichtflitsen maken het nog extra leuk , ik geef een dikke 7,5 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 tijd nix ge-rated hier maar ik moet zegge dat dit weer een kunstwerk is hoor, Prachtig hoe die kleuren er zo uit komen echt fantastisch! Het plaatje laat ook die emoties goed naar voren komen dus dat is ook een goede keus. eigenlijk het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is je Naam, ik vind het een beetje gek aflopen een stukje kaarsrecht en daarna weer een belletje of wat het ook is er onder iig dit is cker een 8.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.