OG Loc Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Ik zag volgens mij in de 3de trailer dat Carl zo'n basketbal van links naar rechts rolt over zn armen .. kan dat ook gewoon in het spel :o Reageren
8-Ball Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Ja dat kan je moet kruisje of het vierkantje in drukken Reageren
Don Falcone Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 coowl, ff proberen,.... .....nou, ik kan eigenlijk niet meer basketballen, omdat die basketbal er niet meer is. Ik snap niet hoe dat komt <_< Reageren
jorran Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 coowl, ff proberen,.... .....nou, ik kan eigenlijk niet meer basketballen, omdat die basketbal er niet meer is. Ik snap niet hoe dat komt <_< Misschien ff weg gaan en later terug komen. :rolleyes: Heb ik ook wel eens :angry: Reageren
Time Fighter Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 coowl, ff proberen,.... .....nou, ik kan eigenlijk niet meer basketballen, omdat die basketbal er niet meer is. Ik snap niet hoe dat komt <_< of hier door Reageren
Don Falcone Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 shit, maar nu kan ik dus niet meer basketballen?? Reageren
jorran Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 shit, maar nu kan ik dus niet meer basketballen?? Ìs toch nog wel een plek met een basketbal?? Reageren
Don Falcone Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 shit, maar nu kan ik dus niet meer basketballen?? Ìs toch nog wel een plek met een basketbal?? hopen van wel, maar waar? :o Reageren
jorran Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 shit, maar nu kan ik dus niet meer basketballen?? Ìs toch nog wel een plek met een basketbal?? hopen van wel, maar waar? :o Mischien ff zoeken Reageren
Pete-R Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Ja dat kan je moet kruisje of het vierkantje in drukken :huh: Sorry maar dat rollen om me armen lukt helemaal niet :huh: . Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Ja dat kan je moet kruisje of het vierkantje in drukken :huh: Sorry maar dat rollen om me armen lukt helemaal niet :huh: . het is bij mij net wel gelukt. Ik drukte maar een paar knopjes in. Hij kan ook de bal op zijn vingers laten draaien. Reageren
Spike Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 het is bij mij net wel gelukt.Ik drukte maar een paar knopjes in. Hij kan ook de bal op zijn vingers laten draaien. thx weet ik dit ook weer . Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Je kan ook basketten in Madd dog's Mansion in de gym. Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 shit, maar nu kan ik dus niet meer basketballen?? Kijk anders even in Ballas buurtdaar is ook een basketbalveld en waarschijnlijk ook een basketbal bij die hoge torens in de buurt van ballas Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 maar wel vet al die truckjes ga ik ook even proberen ik hou me namelijk niet zo veel bezig met die basketbal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.