Jump to content

Foutste game van rockstar

40 leden hebben gestemd

1. 1. Zet dit spel aan tot pesten ?

• Ja het zet zeker aan tot pesten !
      3
    • Ik weet niet.
      6
    • Nee het zet zeker niet aan tot pesten !
      32

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vindt bully acedemy van rockstar echt een misstap het spel zet aan tot pesten ik zag gister dat het door rockstar is gemaakt niet verwacht ! :duh:

Ik heb er een poll van gemaakt ! :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vindt bully acedemy van rockstar echt een misstap het spel zet aan tot pesten ik zag gister dat het door rockstar is gemaakt niet verwacht ! :duh:

Ik dus absoluut niet :{ Het is juist één van de betere games van Rockstar :bier: en het zet helemaal niet aan tot pesten je pakt juist de pesters aan :engel:

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:

Het pakt de pesters aan, maar je kunt óók juist zelf pesten, en dat is dan ook wat de meeste in het spel doen. Waarom pesters aanpakken als je iedereen kunt neermeppen. Het zet niet aan tot pesten, maar is juist even geweldadig als andere games van Rockstar. Dat zijn we gewend, en daar zijn we dan ook apetrots op ^_^

Geplaatst:

Dit is niet de foutste game van rockstar,in dit spel word je bedrogen door je vriend Gary,dan moet jij al zijn vuile werkjes opknappen,dus hier pak je DE Pester (Gary) van de school aan.

Geplaatst:

Je pakt hier juist de pesters aan is de bedoeling. Maar je kan ook zelf pesten. Maard an dneken jullie gelijk dat het fout is.

Neem GTA. hier kan je van alles stuk maken. Auto's jatten allles in de fik steken hoeren dood knallen ga zo maar door. Is dit dan niet fout volgens jullie.

Sowieso het is maar een spel! :7

Geplaatst:
Sowieso het is maar een spel! :7

:7 helemaal juist, het is maar spel, de games makers maken de games om de fans te plezieren en hun saaie tijden van vervelingen tegen te gaan, het is UW fout als jij beëinvloedt wordt door de games, games is om te amuseren en NIET om als real life te baseren

Geplaatst:

Nee het zet zeker niet aan tot pesten ^_^

en zoals hierboven genoemd , het is maar een spel :D

Geplaatst:

En GTA zet aan tot moorden en autodiefstal, Manhunt zet mensen aan het moorden, Canis Canem Edit zet aan tot pesten. Man, je lijkt Jack Thompson wel. ;) Neehoor, pesters pesten uiot zichzelf en niet door een gamepje.

Boris H.

Geplaatst:

het zet zeker niet aan tot pesten, maar ik vind het niet de foutste game van Rockstar, Die eer is weggelegd voor Manhunt (en hopelijk ook voor deel 2 ;)), Wat ik overigens wel een van de beste spellen vind van R*

Greetz< |) 4 |3 |< |\/| 1 |< 3 AKA L33T H4X0r :puh:

Geplaatst:

Grootste misstap? Ik vind Smuglers Run: Warzones crap. En die is ook van R*. Kan niet verwachtenvan hun dat ze zo'n saai free-roaming racespel maken als ze GTA ook hebben gemaakt.

Geplaatst:

Ik vind Max Payne toch wel 1 van de mindere. Hij is opzich wel 'geweldadig' zoals wij de kenmerken van R* kennen, maar de graphics liggen echt nergens..

Canis Canem Edit brengt geen pesters. Het is gewoon een spel dat echt weer typisch R* is..

Geplaatst: (bewerkt)

zo als vele hebben gezegd: Het spel pakt de pesters aan, ik heb hem uitgespeeld en die jimmy(hoofdpersoon) is de verkeerde nog niet. Ok, je kan wel nerds in elkaar slaan, in een kluisje of vuilinsbak duwen. Maar de missies hebben vrijwel niks met het pesten te maken

en wijst, bedankt;)

Bewerkt: door JoGuM
Geplaatst:

ik denk dat mensen echt niet slechte dingen gaan doen door spellen. ze zouden hoogtens de scrips gebruiken, kappen daarmee. nu denken mensen net als in dat spel deed hij het.

Geplaatst:

Ik denk dat het niet aanzet tot pesten want je kan er je gewoon op afreaferen!Ziet er ook wel een cool spel uit _O_

Geplaatst:

Weet het echt niet.

Zal vast niet alleen aan het spel liggen als ze er meer door gaan pesten.

Sommige zullen het wel gewoon grappig vinden ofzo, dus ik weet het echt niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...