Jump to content

Foutste game van rockstar

40 leden hebben gestemd

1. 1. Zet dit spel aan tot pesten ?

• Ja het zet zeker aan tot pesten !
      3
    • Ik weet niet.
      6
    • Nee het zet zeker niet aan tot pesten !
      32

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij zet het spel zeker niet aan tot pesten. Het is een leuk spel ,maar het zet niet aan tot pesten

Geplaatst:

Canis Canem; Bully, is na GTA mijn favo game. Ik vind het totaal niet de foutste game van Rockstar. Het heeft inderdaad wel wat kritiek gebracht door een aantal mensen in de VS (denk ik).

• 2 weken later...
Geplaatst:
Canis Canem; Bully, is na GTA mijn favo game. Ik vind het totaal niet de foutste game van Rockstar. Het heeft inderdaad wel wat kritiek gebracht door een aantal mensen in de VS (denk ik).

*kleine bump mss,maar hierop wil ik toch reageren* @Hierboven,ik heb het spel zelf en dit stond in de OPM2,er stond in dat er in Gent gestaakt werdt door enkele leerkrachten omdat ze dachten dat het spel pesten aanzet.Niemand trok zich er iets vanaan,dus de leerkrachten hadden geen enkele kans.Hiermee wil ik zeggen dat er niet aleen kritiek in de VS was maar ook in Belgie.Ik ben NIET tegen het spel,maar dit wou ik gewoon even zeggen.

Geplaatst: (bewerkt)

*kleine bump mss,maar hierop wil ik toch reageren* @Hierboven,ik heb het spel zelf en dit stond in de OPM2,er stond in dat er in Gent gestaakt werdt door enkele leerkrachten omdat ze dachten dat het spel pesten aanzet.Niemand trok zich er iets vanaan,dus de leerkrachten hadden geen enkele kans.Hiermee wil ik zeggen dat er niet aleen kritiek in de VS was maar ook in Belgie.Ik ben NIET tegen het spel,maar dit wou ik gewoon even zeggen.

Had jij het ook gehoord?

Echt dom,er komt een spel uit die iets te maken is met pesten en dan beginnen ze te staken!

Bully is zoals de andere RockStar game,een spel die aan de buitenkant gewelddadig is,maar toch respectvol is en met rede geweldadig is!

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

De foutste game van hun is H3o surfing ofzoiets !

Ik heb het 2 jaar geleden gekocht.

En heb het nu al maarliefst 25 minuten gespeelt !!! WauW :duh::cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...