ikt Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) Onderwerp: Pictuning Soort design: - Size design: - Render: - Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zondag 24 juni Opmerking: Ik lever hem deze week waarschijnlijk niet in omdat ik pww heb. Dus die van mij komt vrijdag/zaterdag/zondag aan. Plaatje: Wie durft? Bewerkt: 1 juli 2007 door RonaldVC
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik wil het wel proberen. Ik ben echt slecht in pictuning maar het gaat om de lol. Good luck (als je tegen mij wilt iig, en succes met je pww)
ikt Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Dankje Ik lever hm zo snel mogelijk in voorzover het gaat Maar vanavond kan ik photoshoppen, ik heb morgen alleen maar Engels.
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Sorry, ivm. tijd gebrek en animo gebrek trek ik mij terug in deze battle. Succes met je volgende tegenstander.
Backsmash Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 ik zal wel ff kyken wat ik kan doen
Backsmash Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 als we nog doen wil ik graag wat uitstel. ik heb nu ff geen tijd.
ikt Geplaatst: 24 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Mij best Tot wanneer wil je de tijd? De uiterlijke datum die je kunt kiezen is 2 Juli. Want daarna zijn we op vakantie! Bewerkt: 24 juni 2007 door ikt
Backsmash Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Mij best Tot wanneer wil je de tijd? De uiterlijke datum die je kunt kiezen is 2 Juli. Want daarna zijn we op vakantie! tot de 29e? ik denk dat ik m wel al eerder af heb maar dan zie je dat wel
ikt Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Goed dan Maar hoe zit het met stemmen?
Backsmash Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 hier is de mijne: klik (beetje te groot ) het stemmen? tsja ik ga volgende week ook op vakantie. anders laten we aan iemand anders het even over om op het topic te letten als we weg zijn. stuur ff een pb als je iemand weet die het wel zou kunnen doen.
ikt Geplaatst: 29 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Woei, bijna vergeten Hier mijne: http://img227.imageshack.us/img227/1147/18...ix1hiresin3.jpg En kunnen we een moderator ''inhuren'' ofzo? Bewerkt: 29 juni 2007 door ikt
Nemean^inf Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Geplaatst: 29 juni 2007 (bewerkt) Mijn stem gaat naar: Zie onderkant fles pagina. Backsmash: Nette pictune, jammer genoeg heb je bij het verlagen de schaduw vergeten bij de sideskirt, voor de rest zie ik geen foutjes het is gewoon netjes gedaan. Ikt: Nette pictune, jammer genoeg staat de spoiler schuin en is de kleur een beetje te hip, voor de rest netjes gedaan, leuk idee van het nummer bord. Mijn stem gaat naar: Backsmash Bewerkt: 29 juni 2007 door -supremecars-
RonaldVC Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 *bump*Meer stemmen? De battle is afgelopen, er kon namelijk tot en met gisteren gestemd worden. Aangezien Backsmash aangegeven heeft dat hij deze week op vakantie is heb ik het topic even in de gaten gehouden. Helaas is er weinig gestemd, maar 1 stem is ook genoeg om een winnaar te geven. Winnaar dus Backsmash, 1 punt voor jou erbij. Ikt, jammer, volgende keer beter. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts