Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

in mulholland staat een vreemt huis een soort van rond huis op een poot maar nu komt het is het mogelijk om mt een mod daar je save house van te maken ik vind dat zon mooi huis

Geplaatst: (bewerkt)

Nou is het leuke ervan dat dit huis in het echt ook bestaat :) Heb ik eens in een film gezien, die zich afspeelde in West Hollywood Hills (waar Mulholland op gebaseerd is). Een mod om er je savehouse van de maken is er denk ik nog niet, maar voor de zekerheid kun je het nog altijd navragen in het Aanvraagtopic voor mods, het Ik zoek een mod-topic of het modding request topic. En anders zul je het zelf moeten doen, en voor meer hulp daarbij kun je hier kijken.

Bewerkt: door MartyCeha
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Nou is het leuke ervan dat dit huis in het echt ook bestaat :) Heb ik eens in een film gezien, die zich afspeelde in West Hollywood Hills (waar Mulholland op gebaseerd is). Een mod om er je savehouse van de maken is er denk ik nog niet, maar voor de zekerheid kun je het nog altijd navragen in het Aanvraagtopic voor mods, het Ik zoek een mod-topic of het modding request topic. En anders zul je het zelf moeten doen, en voor meer hulp daarbij kun je hier kijken.

oké jammer dat er nog niet zo'n mod is

Geplaatst:

Je kan toch ook ernaats saven en dan iedere keer gaan kijken? Als het een savehuis wordt heb je er toch niet meer aan. De binnenkant is dan hetzelfde als bij een ander huis.

:cya:

Boris H.

Geplaatst:
Je kan toch ook ernaats saven en dan iedere keer gaan kijken? Als het een savehuis wordt heb je er toch niet meer aan. De binnenkant is dan hetzelfde als bij een ander huis.

:cya:

Boris H.

nou speciaal interriour en ook een garage er bij

Geplaatst:

Jaaa... Dan moet je gaan modden hè. Wat scripten (enex plaatsen), wat modellen (interieur maken), wat texturen (texturen voor het interieur) en nog wat mappen (interieur plaatsen). Met een paar maanden ervaring en wat kijkjes in het moddeing hulp forum zal het wel lukken :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb onlangs Charlies Angels nog eens gezien en het huis van die kerel(diene software ontwikkelaar enzo, ken zijn naam niet) trekt wel heel hard op dat van daar in LS. Dat huis is dan in de film ook nog eens gelegen in Los Angeles...

Wat denken jullie ervan???

Bewerkt: door tjoef

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...