Jump to content

Hydra

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom wilt de Hydra(straaljager)niet altijd vliegen ik krijg heb wel in de lucht en dan blijft hij in de lucht hangen ,hij gaat alleen een beetje naar voren links,rechts,achter .Bij mij dat ik nu succesvlo kon vliegen in een hydra is maar iets van 2keer gelukt HOE KAN DIT? :ch::ch::ch::ch::ch:

Geplaatst: (bewerkt)

De Hydra zal standaard verticaal(omhoog) vliegen ja, hij kan wel vooruit maar dan zul je de straalaandrijving moeten omdraaien. Dat doe je door de NumPad8 in te drukken, nu zal je de straalaandrijving verdraaien zodat je Hydra vooruit zal kunnen vliegen. Wil je weer verticaal vliegen dan moet je de NumPad2 indrukken.

Let wel op dat ik in deze post standaardtoetsen gebruik, heb je andere toetsen ingesteld dan moet je ze even resetten of gewoon kijken bij je Settings.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
De Hydra zal standaard verticaal(omhoog) vliegen ja, hij kan wel vooruit maar dan zul je de straalaandrijving moeten omdraaien. Dat doe je door de NumPad8 in te drukken, nu zal je de straalaandrijving verdraaien zodat je Hydra vooruit zal kunnen vliegen. Wil je weer verticaal vliegen dan moet je de NumPad2 indrukken.

Let wel op dat ik in deze post standaardtoetsen gebruik, heb je andere toetsen ingesteld dan moet je ze even resetten of gewoon kijken bij je Settings.

ik gebruik gta sa niet op de pc maar op de xbox das een prob.

Geplaatst:

rechter analoge stick naar voren (even inhouden) en naar achter om weer verticaal te gaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zal dan net als opde ps2 de rechter analoge stick zijn(als ik het goed zeg:P)

EDIT: Grrrrr.. Te laat :td:

Bewerkt: door terrorkruimel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...