Rene-GTA Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) Hallo forumleden, ik heb een vraagje. Als ik de missie Dead Reckoning heb gehaald en ik rij naar naar huis om te saven maar na de missie en als ik dan ga rijden loopt het spel telkens vast. Weten jullie hoe dat komt dat het vast loopt. Alvast bedankt. GTA LCS op de PS2. Bewerkt: 17 juni 2007 door Rene-GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2007 Ligt waarschijnlijk niet aan je spel maar aan de CD zelf. Probeer hem eens schoon te maken met een vochtige doek. Pak wel een zachte doek want anders kun je het alleen maar erger maken. Als er echte krassen op zitten zul je naar een zaak moeten die een CD reiniger hebben. Bij zaken als Dixons, Game Media en sommige videotheken zul je het meeste kans hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2007 Oke ik zal het doen bedankt ASPHALT. En er zitten geen krassen op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.