BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 (bewerkt) Bedoeld of een foutje tussen de dag en nacht texture? (met dank aan Desperado vanwege de link naar een topic hierover) EDIT: lokatie is op de begraafplaats in LS Bewerkt: 13 december 2004 door BrokenTable Reageren
killerbee Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 dat moet wel een fout zijn graffiti verdwijnt nie in een half uur Reageren
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2004 dat moet wel een fout zijn graffiti verdwijnt nie in een half uur Om 6.00 (altjd deze tijd?) veranderen de textures op de gebouwen dan nacht naar dag. Maar heeft R* perongeluk of express die graffiti vergeten... Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 dat moet wel een fout zijn graffiti verdwijnt nie in een half uur Om 6.00 (altjd deze tijd?) veranderen de textures op de gebouwen dan nacht naar dag. Maar heeft R* perongeluk of express die graffiti vergeten... Hmn.. Beste oplossing om daarachter te komen is om het aan R* te vragen. Voordat hier allemaal postboosters op af komen.. Reageren
jorran Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Wat kan jou het nou schelen of die graffati tekening tijdelijk is <_< Reageren
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Hmn.. Beste oplossing om daarachter te komen is om het aan R* te vragen. Voordat hier allemaal postboosters op af komen.. Topic is ook bedoeld om het verschijnsel te laten zien... achter de waarheid komen we (voorlopig?) toch niet. @jorran: ik vind het leuk om te zoeken / kijken naar dingen die niet normaal zijn :-) Reageren
jorran Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Hmn.. Beste oplossing om daarachter te komen is om het aan R* te vragen. Voordat hier allemaal postboosters op af komen.. Topic is ook bedoeld om het verschijnsel te laten zien... achter de waarheid komen we (voorlopig?) toch niet. @jorran: ik vind het leuk om te zoeken / kijken naar dingen die niet normaal zijn :-) Oké als jij dat leuk vind :huh: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2004 @jorran: ik vind het leuk om te zoeken / kijken naar dingen die niet normaal zijn :-) Oké als jij dat leuk vind :huh: Is dat het hele easter-egg-zoeken principe niet op gebaseerd? Reageren
gtamaster Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Geplaatst: 12 december 2004 Bedoeld of een foutje tussen de dag en nacht texture?(met dank aan Desperado vanwege de link naar een topic hierover) spook graffiti ik heb gehoord dat dit savond's verschijnt en sochtends verdwijnt en dit rijmt Reageren
lepertum Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 is dat in SF aan de Arch angels? Reageren
X-TX Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 is dat in SF aan de Arch angels? lijkt er wel erg op als je op radar kijkt dat is denk ik bij die kerk ergens in SF Reageren
barry Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Het is in Los Santos. Die garage in Transfender. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Het is in Los Santos. Die garage in Transfender. Klopt, het is op de begraafplaats. Reageren
Vayne Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 Whaha grappig :lol: maar past dit niet beter bij het easter egg topic? daar ligt het het dichste bij Reageren
Nith Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 vage shit man maar move dit anders ff naar easter egg dingetje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.