wenzetjen Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Ik had denk ik ergens gelezen dat er vage berichten opkwamen zoals:" The Family (...) died here... innocent!" Dus de spookjes doen dat met verdwijngraffiti Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 aan brokentable....... dit vind ik lijken op een easter egg kun je dit dus niet bij faq en walktrough zetten? Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 aan brokentable.......dit vind ik lijken op een easter egg kun je dit dus niet bij faq en walktrough zetten? Dat heb je ook bij die snelborden op de snelweg s'nachts zie je nix op die borden ook al als je ff stilstaat en met je camera inzoomt Reageren
juul Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 aan brokentable.......dit vind ik lijken op een easter egg kun je dit dus niet bij faq en walktrough zetten? Dat heb je ook bij die snelborden op de snelweg s'nachts zie je nix op die borden ook al als je ff stilstaat en met je camera inzoomt dan moet je je tv lichter zetten Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 aan brokentable.......dit vind ik lijken op een easter egg kun je dit dus niet bij faq en walktrough zetten? Dat heb je ook bij die snelborden op de snelweg s'nachts zie je nix op die borden ook al als je ff stilstaat en met je camera inzoomt dan moet je je tv lichter zetten ja maar soms zie ik het gewoon duidelijk rij ik verder zie ik helemaal niks en dan weer wel Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 moet je is via de instellingen doen van het spel zelf opties Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 moet je is via de instellingen doen van het spel zelfopties ja lkr duidelijk waar moet ik dan naartoe?? Reageren
Mr CJ Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Soms is het ook moeilijk te zien waar je geen moet rijden (geel of paars driehoekje) Die pizzadingens lijken daar op van ver, ze hadden beter voor pizza een hele pizza genomen, dan kan je het gemaakkelijker onderscheiden Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 moet je is via de instellingen doen van het spel zelfopties ja lkr duidelijk waar moet ik dan naartoe?? hoelang speel je het spel al niet en je weet niet eens hoe je dat moet doen okee kijk op de hoofdpagina www.gtagames.nl ga dan naar ps2 screenshots beetje naar onderen daar staan afbeeldingen van de opties enzo als je dat ff bekijkt ben je er al kijk dan bij brightness of hoe je het ook typt dat is voor donker en licht Reageren
Insane Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) miss. heeft R* er een graffiti schoonmaak dienst ingestopt Bewerkt: 15 januari 2005 door Insane Reageren
Mr CJ Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 Hehe, stel je voor. Wel stom dat die bendes er weer niet oivergaan met hun grafiti. Het zou leuker zijn als je 3 keer over elk dinge moet gaan Reageren
Master-mind Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Geplaatst: 15 januari 2005 nee bah dat hadden ze dus echt niet moeten doen stel je hebt ze allemaal gespoten komt der weer een kerel aan weer een tag minder nou nee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.