EricR Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik zoek iemand die skins kan maken en het graag voor mij zou willen doen. Als er nog geen auto's voor zijn zoek ik die ook of een link van de bestaande auto's. Het betreft deze auto's: De Falken/Autostyle Nissan 350z: http://i11.photobucket.com/albums/a177/lis.../naamloos-2.jpg De Falken Nissan Skyline R34: foto komt nog. Er volgt nog meer. Reageren
noedel Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) Hoi, Ik wil er wel eens naar kijken deze vakantie (zit nu nog midden in de examens), als je mij laat weten op welke 350Z je hem wil (er zijn er zo veel op het net te downloaden). Zorg wel dat de 350Z paintjobs heeft, dan maak ik wel een nieuwe. Btw, op gta-worldmods en gta-inside staan enkele Falken skins (drift) die ik gemaakt heb voor de Nissan silvia. (van Jonas, das mn naam) PB me maar. Greetzzz Bewerkt: 17 juni 2007 door noedel Reageren
EricR Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) deze 350z is heel zou ik graag willen: http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=11131 zou het ook kunnen met het autostyle logo dat schuin over de auto staat bij de foto van mijn eertse bericht? alvast bedankt. (p.s. ik heb je nissan silvia skin ook gedownload, mooi gedaan man! ) Bewerkt: 18 juni 2007 door EricR Reageren
noedel Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) Hoi Hier de paintjob die je wou (Vorige post:) Ik heb wel diegene van jouw foto niet helemaal nagemaakt, ik heb eerst een eigen Falken paintjob gemaakt (hier te downloaden) en die heb ik dan bewerkt met het AutoStyle logo.Het kleine Falken logo op de achterste wielkassen heb ik er niet bijgezet, komt later wel nog (samen met toevoeging van nog enkele logo's op de wagen), kan met photoshop namelijk geen afbeeldingen doen buigen Voor de anderen die hem downloaden: let erop dat je de paintjob bij juiste Nissan 350Z gebruikt Hier enkele screens: (klik voor ware grootte) Final: Hier de uiteindelijke paintjob, met nieuwe logo's op de wagen e.d. Screens: (klik voor ware grootte) En uiteraard, scores mogen zeker Greetzzz Falken_Autostyle_Paintjob.zip Bewerkt: 9 juli 2007 door noedel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.