Tunix Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Het is weer een tijdje geleden dat ik een sig heb gemaakt, maar hier is er weer één: http://img120.imageshack.us/img120/600/flowaq3.png Ik vind hem zelf een beetje vaag, maar ik wil wel weten wat jullie ervan vinden. Reageren
Eros Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Hij is inderdaad een beetje vaag, maar hij kan er nog net door, en het geeft juist een leuk effect aan het geheel. De render is goed geplaatst, en zeer goed ingeblend. Je hebt er goed aan gedaan om enkel de render in kleur te zetten, en stilletjes aan uit te faden naar buiten toe. Een minpuntje aan de achtergrond is dat je een paar delen, onder andere die strepen onder je naam, in een totaal andere kleur hebt gedaan. Je kon die delen beter in de zelfde kleur als de render doen. Ook zie ik beneden iets waarvan ik niet goed kan uitmaken wat het precies is, en dat is een beetje jammer, want verder ziet het er allemaal mooi uit. Van mij krijg je een 8/10; doe zo voort. Reageren
Tunix Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Hij is inderdaad een beetje vaag, maar hij kan er nog net door, en het geeft juist een leuk effect aan het geheel. De render is goed geplaatst, en zeer goed ingeblend. Je hebt er goed aan gedaan om enkel de render in kleur te zetten, en stilletjes aan uit te faden naar buiten toe. Een minpuntje aan de achtergrond is dat je een paar delen, onder andere die strepen onder je naam, in een totaal andere kleur hebt gedaan. Je kon die delen beter in de zelfde kleur als de render doen. Ook zie ik beneden iets waarvan ik niet goed kan uitmaken wat het precies is, en dat is een beetje jammer, want verder ziet het er allemaal mooi uit. Van mij krijg je een 8/10; doe zo voort. Bedankt voor je rate. Ik snap niet echt wat je onderaan niet ziet, kan je het wat beter beschrijven? Bewerkt: 18 juni 2007 door Tunix Reageren
Eros Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Links van die gitaar heb je allemaal lichtgele plekken, het lijken vector brushes ofzo. Dat vind ik een beetje vaag, want het past totaal niet bij de rest van de signature, en als het gewoon een stuk van de gitaar is, dan kon je dat beter weglaten. Reageren
Tunix Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Links van die gitaar heb je allemaal lichtgele plekken, het lijken vector brushes ofzo. Dat vind ik een beetje vaag, want het past totaal niet bij de rest van de signature, en als het gewoon een stuk van de gitaar is, dan kon je dat beter weglaten. Dat is inderdaad een stuk van de gitaar. Dat zie je bij de bovenkant van de gitaar ook. Volgens mij is het niet erg gelukt met splatter ofzo. Reageren
GFXMaster Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Tunix, welke splatter brush heb je op die sig gebruikt, en waar kan ik hem downloaden, k' zou het fijn vinden als je me die link zou geven want 'k vind het een mooie splatter brush/smudge. Ontopic: Best coole sig, 't gaat lekker in elkaar over. 7,5/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Tunix, welke splatter brush heb je op die sig gebruikt, en waar kan ik hem downloaden, k' zou het fijn vinden als je me die link zou geven want 'k vind het een mooie splatter brush/smudge. Ontopic: Best coole sig, 't gaat lekker in elkaar over. 7,5/10 Het was gewoon een tut die ik gebruikt heb. Er zitten geen gedownloade brushes bij, alleen standaard brushes. Ik zal de link van de tut wel even PM'en. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.