Jump to content

Bij je hotmail account 250 Mb

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op verschillende forums, heb ik gelezen dat als je je profile in Hotmail instelt op de Verenigde Staten, dat je dan binnen enkele uren tot 1 dag de 250MB opslagruimte krijgt. Ik geloofde dit niet maar heb het ook geprobeerd. Nu kijk ik net in mijn Hotmail, en ja hoor 250MB.

Dit komt omdat in de VS eerder aan de beurt met deze update.

Zo krijgen ze inplaats van 2mb een acount van 250mb.

[1] Open je Hotmail

[2] Klik op Instellingen

[3] Klik op Prive

[4] En kies Mijn profiel

Bij land kies je Verenigde Staten.

Staat kies je Florida.

En postcode 33332 (Let op vier keer een 3)

Vervolgens zou ik als taal even instellen, Engels.

Dan afwachten, bij sommige duurt het een aantal uren bij andere een dag.

Succes er mee!

(Na de update kun je het weer allemaal op NL instellen)

Hier het bewijs

Bewijs Stuk 1

Bewijs Stuk 2

Bewerkt: door san_andreas_boy
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scott16

11

• Robin2130

4

• Tim14

4

• Pete-R

3

Geplaatst:
Bewijs wil niet

oh wat krijg je in beeld dan want ik kan het zelf wel bekijken

als nog meer mensen de plaatjes niet kunnen bekijken dan moet je het effe melden dan probeer ik via een andere server te uploaden ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Tnx man!

Ga het gelijk doen!

[Moet je de taal per see op Engels zetten en kan je wanneer je ziet dat je 250mb hebt gelijk weer op NL alles zetten?]

Edit: Ik weet niet hoor maar dit kreeg ik toen ik mee aanmelde: hotmail1pw.jpg

Ik heb altijd alles op NL staan hoor :huh:

Bewerkt: door Timovich
Geplaatst:
Tnx man!

Ga het gelijk doen!

[Moet je de taal per see op Engels zetten en kan je wanneer je ziet dat je 250mb hebt gelijk weer op NL alles zetten?]

ik zou als ik jou was wel de taal op engels zetten dan heb je de meeste kans dat het lukt

en als je eenmaal hebt gezien dat je opslagruimte van 2MB is verhoogd naar 250MB kan je de taal weer naar Nederlands zetten

of je het land ook moet doen weet ik niet ik heb hem gewoon laten staan op de VS en de taal naar nederlands en is ook gewoon goed

ik zet men land wel weer goed als deze update ook beschikbaar is in Nederland :)

Geplaatst:
Tnx man!

Ga het gelijk doen!

dus jij hebt al 250 MB?

Geplaatst:
Ja want hij heeft toch een screen gemaakt ;) .

ja dat zie ik maar ik bedoelde eigenlijk of hij dat al had of dat hij dat kreeg nadat hij gedaan had wat er in de openingspost stond ;)

Geplaatst:

Ik hoef het niet perse, ik heb bij gmail 1GB opslag en dat vind ik aantrekkelijker

Geplaatst:
Ik hoef het niet perse, ik heb bij gmail 1GB opslag en dat vind ik aantrekkelijker

heb jij nog invites over

zoja zou je er dan eentje naar mij willen sturen?

Geplaatst:

Hoe krijg je eigenlijk invites? Heb nu al een maand of 2 een Gmail account maar heb er nog steeds geen gekregen <_<

Geplaatst:
Tnx man!

Ga het gelijk doen!

dus jij hebt al 250 MB?

ik heb dat ook ik weet niet waarom ik had het gelijk, maar is wel engels hoe dat weet ik ook niet :blink: :

naamloos.JPG

Geplaatst:

Echt handig man, ik heb het meteen gedaan. Wel grappig, toen ik dit las kreeg ik van iemand een mailtje waarin precies hetzelfde stond. Werkt echt goed, maar kan je ook grotere berichten versturen?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...