Scott16 Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Echt handig man, ik heb het meteen gedaan. Wel grappig, toen ik dit las kreeg ik van iemand een mailtje waarin precies hetzelfde stond. Werkt echt goed, maar kan je ook grotere berichten versturen? dat weet ik nie alleen weet ik wel zeker dat je 250 MB opslag ruimte hebt
Baffie Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Ik vond het heel handig omdat ik er bijna zeker van was dat het werkte. Nu heb ik alle aanwijzingen gisteren opgevolgd, en er stond dat het een paar uren tot een dag kon duren, en nu is het al (bijna) een dag geleden en ik heb nog steeds nog maar 2MB opslagruimte. Moet ik dan geduldig wachten tot het precies 24 uur, 60 minuten 60 seconden geleden is of heb ik iets fout gedaan. Ik weet in ieder geval cker dat ik alle aanwijzingen g0ed 0gev0lgd heb.
Tim14 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Ik vond het heel handig omdat ik er bijna zeker van was dat het werkte. Nu heb ik alle aanwijzingen gisteren opgevolgd, en er stond dat het een paar uren tot een dag kon duren, en nu is het al (bijna) een dag geleden en ik heb nog steeds nog maar 2MB opslagruimte. Moet ik dan geduldig wachten tot het precies 24 uur, 60 minuten 60 seconden geleden is of heb ik iets fout gedaan. Ik weet in ieder geval cker dat ik alle aanwijzingen g0ed 0gev0lgd heb. Ja bij mij is dat ook zo best raar dat het bij andere wel lukt, moschien heeft hotmail net dit probleem weggerwerkt?
Robin2130 Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 nou, ik heb het geprobeerd dus op VS gezet en de taal op Engels en ik heb nu nog maar 2Mb en ik heb t maandag ff geregeld en het is nu woensdag
gtaloser Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Ik heb het ook maandag gedaan maar het werkt niet bij mij <_<
Baffie Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Geplaatst: 15 december 2004 Of hij heeft de gegevens niet goed doorgegeven, of (het is waarschijnlijk illegaal) heeft Hotmail er iets tegen gedaan waardoor het niet meer werkt. Beetje jammer.
Eclipse Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 ik heb 2 dagen gelden al allle instellingen veranderd maar het heeft nog geen effect gehad :blink:
liltuner Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Ik hebn het ook gedaan en het werkt niet,hotmail is er denk ik achter gekomen
Scott16 Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Ik hebn het ook gedaan en het werkt niet,hotmail is er denk ik achter gekomen jullie hebben gelijk! ik ging net effe me mail checkuh en dan constateer ik dat ik weer 2 MB opslagruimte hebt :blink: zoals vele van jullie al zeggen : ik denk ook dat hotmail er achter is gekomen en dat we gewoon moeten wachten tot nederland met deze update komt echt balen man
Robin2130 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Wel jammer idd, maarja vond ik al toch niet zo erg, ik heb bij gmail toch al 1GB
Tim14 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Ik hebn het ook gedaan en het werkt niet,hotmail is er denk ik achter gekomen jullie hebben gelijk! ik ging net effe me mail checkuh en dan constateer ik dat ik weer 2 MB opslagruimte hebt :blink: zoals vele van jullie al zeggen : ik denk ook dat hotmail er achter is gekomen en dat we gewoon moeten wachten tot nederland met deze update komt echt balen man Dat is onzin dat het naar Nederland komt het is gewoon voor altijd weg
Scott16 Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Ik hebn het ook gedaan en het werkt niet,hotmail is er denk ik achter gekomen jullie hebben gelijk! ik ging net effe me mail checkuh en dan constateer ik dat ik weer 2 MB opslagruimte hebt :blink: zoals vele van jullie al zeggen : ik denk ook dat hotmail er achter is gekomen en dat we gewoon moeten wachten tot nederland met deze update komt echt balen man Dat is onzin dat het naar Nederland komt het is gewoon voor altijd weg nej deze update komt ook naar nederland alleen wanneer weet ik echt niet ik baal er wel ernorm van dat ik nu weer 2 mb heb :angry:
X-TX Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Ik had het gelijk maar die account gebruik ik niet meer
Timovich Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Mense ik heb gewoon 250mb dat screen bewijst het.. Ik heb nooit die truc gedaan nouja ik vind het wel fijn!
Scott16 Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Omdat deze truc nu niet meer werkt , kan er wel een slot op mods?
Recommended Posts