Jump to content

Bij je hotmail account 250 Mb

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja maar mag ik dan weten waarom ik wel 250mb heb zonder dat ik iets heb gedaan :huh:

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scott16

11

• Robin2130

4

• Tim14

4

• Pete-R

3

Geplaatst:
Ja maar mag ik dan weten waarom ik wel 250mb heb zonder dat ik iets heb gedaan :huh:

ik zou het echt niet weten ;)

Geplaatst:

Hoe kan dat nou naar Nederland komen? dat was een fout van Hotmail en nooit komt dat terug.

In welk land dan ook, En het is zeker geen Update het is een fout!

Geplaatst: (bewerkt)

NEE het is geen fout! ik kreeg e-mail in het engels dat ik een post vak update heb gehad dus als het fout was dan kreeg ik ook geen e-mail.

En ik heb net gekeken ik heb nog steeds 250 mb.

Bewerkt: door neophyte13-2
Geplaatst:

Heb jij daar een bewijsje van? een print screen ofzo met de datum erop enzo, want dat willen wij dan weleens zien, ik heb bij mijn hotmail account gewoon 2MB

Geplaatst: (bewerkt)

Daar heb ik ook last van bij me: **** account. Gelukkig heb ik bij me andere account ***** hier geen last van.

*Geen email adressen!!

Bewerkt: door Shyne
Geplaatst:
Daar heb ik ook last van bij me: **** account. Gelukkig heb ik bij me andere account ***** hier geen last van.

nu moet ik al mijn contact personen weer invullen en dat waren er 75 :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Geplaatst:

aangezien hotmail ermee gekapt is en het bij mij na 4 à 5 dagen nog steeds niet gelukt is sluit ik dit onderwerp.

-slotje-

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...