Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

zie screenshot, een enforcer in mn garage die geen voorwielen heeft, niet echt normaal, iemand idee hoe hem eruit te krijgen?

of download mn savegame, ga naar buiten en ga mn garage binnen, zie je een enforcer staan znder voorwielen

bug.doc

GTASAsf1.b

Geplaatst:
zie screenshot, een enforcer in mn garage die geen voorwielen heeft, niet echt normaal, iemand idee hoe hem eruit te krijgen?

of download mn savegame, ga naar buiten en ga mn garage binnen, zie je een enforcer staan znder voorwielen

Je kan je voertuig er als het ware 'uitduwen'. Door één of ander bug is dit mogelijk, en het is best handig als voertuigen in je garage niet goed staan, zoals in dit geval. Loop gewoon tegen de zijkant aan, zodat het voertuig schuin in je garage komt te staan. Als je het goed doet kun je tegen de voorkant duwen, en zul je hem geleidelijk je garage uit kunnen duwen. Ik hoop dat het werkt!

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd maar ik krijg hem er ook niet uit. Zelfs niet met de cheat 'bubble cars' , ik denk dat je hem alleen er met mods eruit krijgt, hij zit echt vast in die muur. Overigens, als je graag makkelijk een Enforcer wilt hebben dan kan ruzie maken met de politie en als je 4 sterren hebt en er staat een Enforcer voor je neus, dan moet je even opslaan. Dan heb je geen politie meer achter je aan en dan staat de Enforcer onbemand voor je klaar.

Geplaatst:
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg hem er ook niet uit. Zelfs niet met de cheat 'bubble cars' , ik denk dat je hem alleen er met mods eruit krijgt, hij zit echt vast in die muur. Overigens, als je graag makkelijk een Enforcer wilt hebben dan kan ruzie maken met de politie en als je 4 sterren hebt en er staat een Enforcer voor je neus, dan moet je even opslaan. Dan heb je geen politie meer achter je aan en dan staat de Enforcer onbemand voor je klaar.

ok, bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Ik duw 'm er wel voor je uit met mijn ''speciale tools'' :puh:

EDIT: Klaar! Hij staat diagonaal geparkeerd omdat hij anders te lang is :puh: En ik zou maar neit uitstappen IN de garage omdat je dan moeilijk eruitkomt. Maar je kunt wel instappen :)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Dat zonder wielen klopt niet echt aangezien hij gewoon met de neus door/in de muur zit.

En je kan toch gewoon eruit rijden????? dan is het net of de muur unsolid is en dan rijd je hem eruit :?

Geplaatst:
Dat zonder wielen klopt niet echt aangezien hij gewoon met de neus door/in de muur zit.

En je kan toch gewoon eruit rijden????? dan is het net of de muur unsolid is en dan rijd je hem eruit :?

Nee niet echt, ik heb de save-file gedownload en uitgeprobeerd maar je kunt hem er niet uit rijden. Hij zit echt vast! Maar dat doet er niet toe want Ikt heeft het al opgelost ^_^ Goed werk trouwens !

Geplaatst:

dat lukt niet, hij zit gewoon vast

bedankt

dat lukt niet, hij zit gewoon vast

bedankt

bedankt Ikt voor de oplossing

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...