Sdajafol Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Veel (bas)gitaristen kennen het wel. Ben je lekker staand aan het spelen, gaat je draagband zomaar los. Bam, daar ligt je mooie gitaar op de grond, of met wat mazzel kon je 'm nog net vangen, maar het is natuurlijk wel enorm irritant en eventjes schrikken. Er zijn natuurlijk wel dingen die je ertegen kan doen, je kan bijvoorbeeld een setje straplocks kosten, die kosten ongeveer €10 á €15, niet veel dus, maar niet iedereen is bereid om dat ervoor uit te geven, en al was je dat, dan moet je ook nog eens je oude strap buttons eruit schroeven en die straplocks erin zetten, en als je pech hebt dan past de schroef van je nieuwe locks niet en dan knalt tijdens het spelen gewoon een keertje die hele schroef eruit. Dagdag mooie laklaag, hallo grote kras! Een tijdje geleden kwam ik een andere oplossing tegen: De rubberen bandjes die om de dopjes van Grolsch flessen zitten. Gewoon een kwestie van het bandje van het dopje af trekken, geen rare trucs voor nodig ofzo. Als je band op de gitaar zit doe je het rubberen bandje er over heen en je bent klaar Voorbeeldje: (klik op plaatje voor grotere versie) Het werkt bij mij in ieder geval prima, zolang je zorgt dat het rubber niet scheurt of uit droogt blijven ze gewoon zitten (tenzij je wel hele rare dingen doet zoals je gitaar weg slingeren ) Simpel, erg goedkoop en een prima excuus om bier te kopen Reageren
Froop Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Simpel, erg goedkoop en een prima excuus om bier te kopen Maar het blijft Grolsch. Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 mooi verzonnen, op de markt brengen zal er iig aan denken als het mij ooit een overkomt Reageren
Sdajafol Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Simpel, erg goedkoop en een prima excuus om bier te kopen Maar het blijft Grolsch. Ik ben niet zo'n bierendrinken, meer likeuren en whisky, dus ik zou het niet weten Maar ik heb vaker gehoord dat Grolsch niet te zuipen is maar de beugelbieren toch nog wel een beetje. mooi verzonnen, op de markt brengen zal er iig aan denken als het mij ooit een overkomt Op de markt brengen is al gebeurd, waar denk je anders dat ik die dingen vandaan heb? Reageren
Backsmash Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 ik heb zelf geen gitaar maar t lijkt me er best gaaf uit zien. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Wow...Ik sta hiervan versteld :o , Mijn gitaardraagband is ook kapot resultaat => F*cked up amph en het logotje uit mijn gitaar :'(. Ik denk ook dat er iets loos is met men Versterker input, zal wel aan de disortion liggen. Maar annyways, bedankt voor deze tip! Helaas géén Grolsch in Belgie , andere suggesties? IB Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 (bewerkt) Zolang het Grolsch is vindt ik het goed Want Grolsch blijft gewoon het beste en lekkerste bier Bewerkt: 15 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
Sdajafol Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Wow...Ik sta hiervan versteld :o , Mijn gitaardraagband is ook kapot resultaat => F*cked up amph en het logotje uit mijn gitaar :'(. Ik denk ook dat er iets loos is met men Versterker input, zal wel aan de disortion liggen. Maar annyways, bedankt voor deze tip! Helaas géén Grolsch in Belgie , andere suggesties? IB Geen Grolsch in België? Ik heb maten in Schotland, Australië, Duitsland en de VS, maar allemaal kunnen ze aan Grolsch komen Maar een andere optie is (volgensmij) St. Paul bier, niet de tripel versie maar het abdijbier in de stenen fles, die hadden dacht ik ook dezelfde sluiting. En zo niet, stap een slijterij of drankenhandel binnen en kijk even rond, er zijn (hier in ieder geval) genoeg bieren met dezelfde sluiting als Grolsch, en dat zijn grotendeels allemaal Belgische bieren dus je kan ze vast wel vinden Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Klopt helemaal topicstarter, ik gebruik dit al een tijdje, heb ook een voorraadje ringetjes liggen. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Klopt helemaal topicstarter, ik gebruik dit al een tijdje, heb ook een voorraadje ringetjes liggen. Ik heb ook een naam hoor Maar even serieus - werken ze ook goed? Reageren
Froop Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Klopt helemaal topicstarter, ik gebruik dit al een tijdje, heb ook een voorraadje ringetjes liggen. Ik heb ook een naam hoor Maar even serieus - werken ze ook goed? Hij heeft een voorraadje liggen, trek daar maar een conclusie uit. Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 Mooie band is handig voor mij, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.