Jump to content

Madd Dogg's Rhymes[Vastlopen..]

Recommended Posts

Geplaatst:

Vroeger speelde ik GTA SA alleen met cheats en deed ik nooit missies, saved game erop en klaar...

Sinds 2 dagen ben ik begonnen maar telkens als ik de "Madd Dogg's Rhymes" missie doe en ik loop terug uit Madd Dogg's crib en ik duw de deur open en alles word zwart en rechtsonderin staat Mulholland. Dan loopt hij vast.

Ook komt dit wel vaker voor op andere plaatsen dat hij vast loopt maar die is de eerste keer dat hij telkens bij deze missie op die plaats vastloopt.

Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt, Sander de Bruijn

Geplaatst:

Als eerste: Welkom op het forum!! :tu: En ten tweede: Is jouw versie van GTA San Andreas illegaal? (Gedownload van een of andere programma?) Want als dat zo is is de oplossing natuurlijk simpel: Koop gewoon een versie in de winkel. Illegale versies kun je niet vertrouwen en zijn dus meestal veel slechter dan de originele/legale. ALS jouw versie illegaal is mag ik je voor de rest niet helpen, want dit is een officiële fansite van GTA en praten over illegale producten/onderwerpen word hier echt niet gewaardeerd :D

Geplaatst:

Bedankt :)

Mijn versie is in de winkel gekocht. Heb het boekje zelfs naast me liggen ;) Waar kan het dan aan liggen?

Geplaatst:
Bedankt :)

Mijn versie is in de winkel gekocht. Heb het boekje zelfs naast me liggen ;) Waar kan het dan aan liggen?

Weer een lastig probleem, hoop dat ik je kan helpen.

Verwijder ten eerste eens het bestand 'gta_sa.set' uit je 'GTA San Andreas User Files'. Te vinden in 'Mijn Documenten'. Maak je maar geen zorgen verder, het bestand komt automatisch terug namelijk. Probeer daarna nog eens de missie, doet die het niet, lees dan even het onderstaande.

Een eventuele oplossing kan ook gewoon een herinstallatie zijn. Het is inderdaad wat kort door de bocht, maar een nieuwe, frisse installatie verhelpt in heel wat gevallen heel wat problemen. Je hebt niets te verliezen, dus waarom zou je het niet doen. Maak overigens wel een back-up van je savegame, deze wordt niet verwijderd, maar gewoon voor de zekerheid.

Als die herinstallatie ook niet helpt, dan kan het zijn dat je een lastige bug hebt. Een manier om deze dan te ontwijken is een savegame downloaden waarin de missie gedaan is. Mede voor deze problemen zijn er 2 topics gemaakt met elk daarin savegames voor elke missie. Je kan in dit topic V1 savegames downloaden en in dit topic savegames voor V2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...