haha Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Hallo, Mij vraag is of ''the outfit'' en ''PGR 3'' Only 60 Hz zijn? Want ik heb een 50 Hz tv( staat op de stikker) en als ik battlefield 2 moderne combat op mij Ps2 draai krijg ik grijs beeld. Maar als ik the outfit of PGR3 (demo's) op mijn xbox 360 draai doen ze het prima. Betekend dit dat mijn tv toch wel 60 Hz ondersteund. Ik zit al een lange tijd met deze vraag. Dus kan iemand me A.U.B helpen? Bij voorbaat dank. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Hallo,Mij vraag is of ''the outfit'' en ''PGR 3'' Only 60 Hz zijn? Want ik heb een 50 Hz tv( staat op de stikker) en als ik battlefield 2 moderne combat op mij Ps2 draai krijg ik grijs beeld. Maar als ik the outfit of PGR3 (demo's) op mijn xbox 360 draai doen ze het prima. Betekend dit dat mijn tv toch wel 60 Hz ondersteund. Ik zit al een lange tijd met deze vraag. Dus kan iemand me A.U.B helpen? Bij voorbaat dank. Je kan ze gewoon spelen. Ik had ook een 50 Hz tv en ik kon ook gewoon PGR 3 spelen zonder probleem. X-box past zich waarschijnlijk aan het beeldformaat of iets dergelijks. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Hallo,Mij vraag is of ''the outfit'' en ''PGR 3'' Only 60 Hz zijn? Want ik heb een 50 Hz tv( staat op de stikker) en als ik battlefield 2 moderne combat op mij Ps2 draai krijg ik grijs beeld. Maar als ik the outfit of PGR3 (demo's) op mijn xbox 360 draai doen ze het prima. Betekend dit dat mijn tv toch wel 60 Hz ondersteund. Ik zit al een lange tijd met deze vraag. Dus kan iemand me A.U.B helpen? Bij voorbaat dank. Het hoeveel HZ staat vast wel aan het begin van jou TV boekje die je bij aankoop krijg. Reageren
haha Geplaatst: 17 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Hallo,Mij vraag is of ''the outfit'' en ''PGR 3'' Only 60 Hz zijn? Want ik heb een 50 Hz tv( staat op de stikker) en als ik battlefield 2 moderne combat op mij Ps2 draai krijg ik grijs beeld. Maar als ik the outfit of PGR3 (demo's) op mijn xbox 360 draai doen ze het prima. Betekend dit dat mijn tv toch wel 60 Hz ondersteund. Ik zit al een lange tijd met deze vraag. Dus kan iemand me A.U.B helpen? Bij voorbaat dank. Het hoeveel HZ staat vast wel aan het begin van jou TV boekje die je bij aankoop krijg. Ik weet hoeveel Hz mijn tv is. Namelijk 50 Hz. Maar de tv van mijn ouders is ook 50 Hz maar die ondersteunt 60 Hz zonder problemen. Ik wil namelijk Saints Row kopen die 60 Hz only is. En daarom wil ik weten dat als mijn tv the outfit draait ook Saints Row zou kunnen draaien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.