Talietje Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Heej mensen, weet iemand hoe je een gast alleen de forums mag laten zien en dus niet de onderwerpen mag bekijken!! Alleen leden moge dat wel. Hoe doe je dat? PS. Ik heb ipbfree Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Als je een nieuw forum maakt , en dan een catogorie zeg maar , staat het dan niet bij de opties? Ik heb zelf geen IPBfree dus ik kan het zelf niet bekijken. Reageren
Rivel Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Kan je dat niet instellen bij de permissies van leden? Of per forum? Reageren
Follow Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Bij elke IPB versie is het verschillend, welke versie heb je? PS: Ben jarig (Vierde het zaterdag ) Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Bij elke IPB versie is het verschillend, welke versie heb je?PS: Ben jarig (Vierde het zaterdag ) Gefeliciteerd. Als je naar 'Manage Forums' gaat, kies dan daar een Forum Categorie uit. Klik niet op de naam van de categorie maar op: Permissions. Daarna zie je: Admin Members Guests Validating Banned (ofzo) Dacht ik. Bij Guests moet je effe uitvinken bij Topics & Posts. Reageren
Talietje Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Aah nee, het is anders maar heb het al gevonden! Maar nu is mijn 2e vraag: hoe verander je de styl??? Ik heb al een template gedownload. Reageren
Gangsta Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 IPB Free is dat je een board registreert. Dit betekent niet dat je een skin moet downloaden. IPBFree is netals Invisionfree, je hebt géén FTP toegang. Dus, je moet géén template downloaden. Als je op sommige IF (invisionfree) website's gaat die over Skins gaan, vind je daar gewoon een code ervan. Deze plak je bij je Style Sheets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.