ICE-Spirit Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Beste mede-sa:mp'ers, Bestaat er eigenlijk een lijst waar alle ID's van de voertuigen/personages opstaan? Want ik heb dit echt wel nodig om verder te werken aan mijn server MVG. ICE Reageren
Venzio Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Beste mede-sa:mp'ers,Bestaat er eigenlijk een lijst waar alle ID's van de voertuigen/personages opstaan? Want ik heb dit echt wel nodig om verder te werken aan mijn server MVG. ICE Nou Um Ja Maar Weet niet waar helaas je moet maar kijken bij een server en dan moet je het vragen Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Nou Um Ja Maar Weet niet waar helaas je moet maar kijken bij een server en dan moet je het vragen Is het dan geen goed idee om een ID-aanvraag topic te openen, of bestaat er al zo een? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 AAAHHHH, SUPER MAN!!!!! Nu zal ik mijn dromen kunnen waarmaken! HOERA VOOR AZER!!! DANKJEWEL En mag er wel een op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.