Dastard Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Bill Biggart Bill Biggart is omgekomen bij de instorting van de noordelijke toren van 9/11. R.I.P. Voor hem,en alle andere 2000 slachttoffers. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Best erg, je leven geven voor deze prachtige foto's.. We hebben nu wel pracht van foto's om te zien wat er voor schade, paniek en dergelijke was, maar dit moest jammer genoeg zijn leven kosten. R.I.P Bill Biggart die zijn leven hier voor gaf. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Prachtige foto's, maar ik snap niet hoe hij dood is gegaan. Ik zie geen foto's in die toren, hij is daar toch niet ingeweest? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 zeker , erge mooie foto's alleen R.I.P Reageren
LBG Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Prachtige foto's, maar ik snap niet hoe hij dood is gegaan. Ik zie geen foto's in die toren, hij is daar toch niet ingeweest? Die rommel van die toren blijft natuurlijk niet precies op de plek liggen waar die toren stond, dat verspreid zich helemaal om de toren dus als je dichtbij staat ben je er ook geweest. Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Triest dat je leven eindigt bij je 'normale' baan. Moge hij rusten in vrede Reageren
Dastard Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Prachtige foto's, maar ik snap niet hoe hij dood is gegaan. Ik zie geen foto's in die toren, hij is daar toch niet ingeweest? Die rommel van die toren blijft natuurlijk niet precies op de plek liggen waar die toren stond, dat verspreid zich helemaal om de toren dus als je dichtbij staat ben je er ook geweest. Nee,hij stond te dicht bij de toren(niet letterlijk) en het puin van de Noordelijke Toren heeft hem geplet. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Wat een lef heeft ie gehad. prachtige foto's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.