Jump to content

Bill Biggart

Recommended Posts

Geplaatst:

Best erg, je leven geven voor deze prachtige foto's..

We hebben nu wel pracht van foto's om te zien wat er voor schade, paniek en dergelijke was, maar dit moest jammer genoeg zijn leven kosten. R.I.P Bill Biggart die zijn leven hier voor gaf.

Geplaatst:

Prachtige foto's, maar ik snap niet hoe hij dood is gegaan. Ik zie geen foto's in die toren, hij is daar toch niet ingeweest?

Geplaatst:
Prachtige foto's, maar ik snap niet hoe hij dood is gegaan. Ik zie geen foto's in die toren, hij is daar toch niet ingeweest?

Die rommel van die toren blijft natuurlijk niet precies op de plek liggen waar die toren stond, dat verspreid zich helemaal om de toren dus als je dichtbij staat ben je er ook geweest.

Geplaatst:

Die rommel van die toren blijft natuurlijk niet precies op de plek liggen waar die toren stond, dat verspreid zich helemaal om de toren dus als je dichtbij staat ben je er ook geweest.

Nee,hij stond te dicht bij de toren(niet letterlijk) en het puin van de Noordelijke Toren heeft hem geplet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...