sevaboy Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik heb een nieuwe pc met vista. Maar als ik een USB-draad of memory stick van me nokia 5200,psp,webcam en dergelijke gebruikt,moet je eerst een stuurporgramma nodig hebben,maar van me nokia en psp heb ik dat niet.En van me webcam lukt die cd niet,maar ik heb al een oplossing gevonden voor me webcam. Hij werkt niet op Visa! Maar ik zit nog altijd in de problemen! Alvast bedant! Greetz Sevaboy! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ga naar de website van Nokia, Sonny (PSP?)en naar de fabrokant van je webcam waarvan je geen specificaties hebt gemeld. Kijk daar tussen drivers Vista (zorg dat jij de x86 versie download), instaleer en herstart Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb een nieuwe pc met vista.Maar als ik een USB-draad of memory stick van me nokia 5200,psp,webcam en dergelijke gebruikt,moet je eerst een stuurporgramma nodig hebben,maar van me nokia en psp heb ik dat niet.En van me webcam lukt die cd niet,maar ik heb al een oplossing gevonden voor me webcam. Hij werkt niet op Visa! Maar ik zit nog altijd in de problemen! Alvast bedant! Greetz Sevaboy! Wat moet er? Er moet een memory stick in je pc? Daar heb je toch een cardreader voor nodig? En bij de meeste hardware kun je ok ikspee(Windows XP) driver gebruiken in Windows Vista. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb een nieuwe pc met vista.Maar als ik een USB-draad of memory stick van me nokia 5200,psp,webcam en dergelijke gebruikt,moet je eerst een stuurporgramma nodig hebben,maar van me nokia en psp heb ik dat niet.En van me webcam lukt die cd niet,maar ik heb al een oplossing gevonden voor me webcam. Hij werkt niet op Visa! Maar ik zit nog altijd in de problemen! Alvast bedant! Greetz Sevaboy! Ik snap bijna niet wat je bedoelt, maar ik denk dat je bedoeld dat je stuurprogramma's drivers nodig hebt voor je Windows Vista computer systeem, omdat diverse apparaten niet meer werken? Ik heb even op internet gekeken: Nokia 5200: Driver Sony PSP: Ik heb gelezen dat het opgelost kan worden met een andere USB kabel, zie hier: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=80058 Webcam? Tsja, misschien kan je de fabrikant noemen, en of type? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.