Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een groot probleem! ik heb namelijk GTA SA 99.47% uit en ik heb absoluut helemaal geen idee wat ik nog moet doen om de volle 100% te halen. Op verschillende sites heb ik al 100% checklists afgelopen en ik ben er zeker van dat ik al de dingen die moesten voltooid zijn WEL DEGELIJK HEB VOLTOOID!!!! Dat is héél frustrerend! Kan iemand mij verder helpen door te zeggen wat ik nog moet doen. Moet je voor alle wapens hitman hebben ofzo? Weet het echt niet!

Geplaatst:
Ik heb een groot probleem! ik heb namelijk GTA SA 99.47% uit en ik heb absoluut helemaal geen idee wat ik nog moet doen om de volle 100% te halen. Op verschillende sites heb ik al 100% checklists afgelopen en ik ben er zeker van dat ik al de dingen die moesten voltooid zijn WEL DEGELIJK HEB VOLTOOID!!!! Dat is héél frustrerend! Kan iemand mij verder helpen door te zeggen wat ik nog moet doen. Moet je voor alle wapens hitman hebben ofzo? Weet het echt niet!

Wij kunnen waarschijnlijk evenmin zeggen wat je moet doen, alles wat je moet doen staat simpelweg op die checklist. Je kijkt denk ik niet goed genoeg, of je rekent bijvoorbeeld half afgemaakte missies als gedaan. Ik kan hier wel alles gaan opnoemen wat je misschien niet gedaan hebt, maar dan blijf je bezig. Bekijk gewoon rustig alles even. Als je er zeker van bent dat je iets gedaan hebt, dan streep je hem af. Als je dat niet bent, dan laat je hem even open. Doe dat aan de hand van deze checklist. Je skills voor het rijden, schieten, vliegen en dergelijke tellen niet mee.

Geplaatst:

Zie hierboven voor de nuttige tips van Matthijs :tu:. Wellicht ben je de sportscholen vergeten te doen: je moet in elke sportschool de "master" uitdagen in een gevecht en als je van hem wint leer je wat nieuwe vuile trucjes voor straatgevechten. Deze "missies" willen nog wel eens vergeten worden ^_^ .....

Geplaatst:

Je kunt natuurlijk ook gewoon (indien je de PC-versie hebt) met een programma, genaamd SAMA, controleren wat er nog ontbreekt voor het voltooien van de 100%. Voor meer informatie over dit programma, verwijs ik je naar dit topic, waar Dizzee alles heel nauwkeurig heeft uitgelegd.

Geplaatst: (bewerkt)

En als je door een of andere probleem SAMA niet kan installeren of gebruiken wil ik het maar al te graag voor je doen! (Checken wat je nog mist) Je hoeft het maar te zeggen, load je save-game dan wel hier voor me he :D

Bewerkt: door Kinzorro
Geplaatst:

Ik heb ooit iets gehoord dat je door cheaten geen 100% kunt halen, maar dat kan ook alleen zo met de riot cheat zijn, want als je die voor de missie Madd Dogg doet, kun je die missie niet doen en dan kun je geen 100% meer halen, maar dan had jij ook geen 99,47% kunnen hebben... Weet iemand hier soms meer vanaf (cheaten=geen 100%, is dat echt zo) ?

Geplaatst:
Weet iemand hier soms meer vanaf (cheaten=geen 100%, is dat echt zo) ?

Dat je door cheaten geen 100% meer kan halen, dat is onzin. De gewone cheats voor wapens, voertuigen, en ga zo maar door zijn geheel onschadelijk. (In geval San Andreas.) De enige cheat die schadelijk is, is de RIOT cheat. Als je dan hebt gesaved, dan moet je weer overnieuw beginnen. Ik ga er ook niet van uit dat 'tjoef' de dupe is geworden van cheats, als hij die überhaupt gebruikt. Hij is waarschijnlijk gewoon iets vergeten, en dat is menselijk. :puh:

Geplaatst:
Heb je ook al je girlfriends al 100%, alle savehouses al?

Blizzard

De girlfriends op 100% zijn niet voor de 100% van het gewone spel, dus die hoeft hij niet te doen. Maar zoals ik ook al eerder zei; het is wat doelloos om alles op te noemen wat hij misschien nog niet gedaan heeft. Als het goed is moet hij er op den duur zelf achter komen als hij die lijst bijlangs gaat, of SAMA gebruikt.

Geplaatst:

misschien alle territories van LS overnemen.

weet niet ofdeze voor 100 % nodig was ( ben pas op 72 % )

of de NRG Challenge maar ik denk dat je die al heb gehaald aangzien je de checklist al doorgelopen hebt

Geplaatst:

Ik heb SA op PS2 dus kan geen SAMA installeren. ik heb ook nog niet gecheat, maar dat doet er blijkbaar net toe(ik dacht van wel). Ik had er op andere sites ook wel eens iets van gehoord dat mensen op 99.47% blijven vastzitten. hopelijk geen fout op spel ofzo :{:?

Nee ze zeggen dat je op 99,99% blijft hangen.

Ikzelf heb daar geen last van gehad(ben nog niet op 100%)

En ik zou niet weten waarom cheats daarvoor zouden zorgen, dus kijk ÁLLES nog een keer na.

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:
Ik heb SA op PS2 dus kan geen SAMA installeren. ik heb ook nog niet gecheat, maar dat doet er blijkbaar net toe(ik dacht van wel). Ik had er op andere sites ook wel eens iets van gehoord dat mensen op 99.47% blijven vastzitten. hopelijk geen fout op spel ofzo :{:?
Volg gewoon de tip op die -Matthijs- je gaf: print de 100% checklist uit en streep alles af waarvan jijzelf 100% zeker van bent dat je het gehaald hebt. Op deze manier kom je er achter of al dan niet voldoet voor de 100%. succes :sigaar:

ok. bedankt voor de hulp :D ! Ik zal de checklist dan eens afprinten en checken watek ni heb. Ik dacht da et een foutje was ofzo... :{ , maar kweet nu genoeg. :slotje: et mag hier gesloten worden, mijn gedacht :slotje:

TOCH NIET!! ik vind het namelijk nog altijd niet :N . zijn er nog mensen met meer informatie??? please! :dans:

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:
ok. bedankt voor de hulp :D ! Ik zal de checklist dan eens afprinten en checken watek ni heb. Ik dacht da et een foutje was ofzo... :{ , maar kweet nu genoeg. :slotje: et mag hier gesloten worden, mijn gedacht :slotje:

TOCH NIET!! ik vind het namelijk nog altijd niet :N . zijn er nog mensen met meer informatie??? please! :dans:

probeer eens met SAMA
Dat was al eens eerder gesuggereerd, maar gaat niet helpen:
Ik heb SA op PS2 dus kan geen SAMA installeren...

Het enige wat ik je kan meegeven is de 100 %-checklist, want daarmee hoor je er gewoon uit te kunnen komen. Pak je stats erbij, een checklist en kijk of je alles hebt gedaan. Tel het aantal missies, het aantal savehuizen, de collectables en alle overige dingen en check het aan de hand van de lijst. Dat lijkt me echt de enige manier om erachter te komen wat je nog moet doen...helaas, maar 't is niet anders ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...