gtajohan Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 als je bij sa op f1 druk krijg je een herhaling maar ik heb een trainer en dan kun je die replays opslaan maar het is een bestand wat geen enkel programma afspeelt weet iemand hier wat op het is een .rep bestand. Reageren
K.O. Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 als je bij sa op f1 druk krijg je een herhaling maar ik heb een trainer en dan kun je die replays opslaan maar het is een bestand wat geen enkel programma afspeelt weet iemand hier wat op het is een .rep bestand. Hier is laatst nog een topic over geweest, die je met de zoekfunctie makkelijk had kunnen vinden. Desondanks: het makkelijkste is denk ik om een programma als fraps te gebruiken. Dit kun je downloaden op www.fraps.com. Ingame klik je dan op F3, waarmee je de opgeslagen replay kan herhalen. dit film je met fraps. Nu komt het er in een gewoon videobestand uit. Volgens mij zijn er in andere topics nog geen converters gevonden die .rep rechstreeks om kunnen zetten in een normaal videobestand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.