King Room Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Onderwerp: Freestyle Soort design: Design Size design: max. 500x500 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo spoedig mogelijk. Opmerking: Het hoeft niet persé een poster ofzoiets maar mag ook een signature. Dus alles mag. Mijn inzending komt naar die van de tegenstander.
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) King Room... Dat wordt een moeilijke, maar ik ben altijd wel in voor een uitdaging. Succes KR Bewerkt: 17 juni 2007 door Pennywise-The-Clown
King Room Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik heb het druk de laatste tijd dus doe ik een premade, PennyWise The Clown King Room stemmen t/met 22 juni. Succes Penny
Muay Thai Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Mijn stem gaat duidelijk naar '' Pennywise-The-Clown''. Omdat ik bij hem de effecten mooier vind en de lettertype is ook een stuk mooier en de achtergrond past goed bij de render en je hebt de render ook zeer mooi gemaakt, met dat lichteffect. KingRoom, Jou signature vind ik zelf niet heel super je mocht wel wat meer effecten erdoor heen gooien en de lettertype mocht ook wel beter. Bewerkt: 20 juni 2007 door Muay Thai
Eros Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Mijn stem gaat ook naar Pennywise, zijn design spreekt me meer aan. De kleuren passen goed bij elkaar, er zit een wazig effect over de hele signature, en dat spreekt me ook wel aan. Verder zijn ook alle effecten netjes, tekst vind ik iets minder, maar verder alles top. King Room, jou signature ziet er ook wel mooi uit. Hier is de render ook goed ingeblend, de effecten zijn oke, en de tekst is ook iets minder. Maar bij jou spreekt de kleurencombinatie me minder aan.
S()nny Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Pennywise: mooi gdaan je kan egt zien dat hij veel bewerkt is goed gdaan. King Room: op het eerste gezicht is het wel mooi maar jammer dat de effect over je render heen is gegaan dat maakt hm wat minder mooi dus deze stem gaat naar pennywise the clown
Bigstijn Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Pennywise: ik vindt dit gewoon een heel mooi effect. Ik vindt de render ook heel mooi Ik vindt hem wel stoer King room: Deze sig vindt ik heel mooi. Mooie effecten goede render. Leuk slingers op de achtergrond. Mijn stem gaat toch naar: King room Veel succes nog jullie! Vriendelijke groet stijn
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik zie de sig van Penny niet. Een rood kruisje. Kan je hem misschien opnieuw uploaden, zodat ik kan raten ?
Bigstijn Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik zie de sig van Penny niet. Een rood kruisje. Kan je hem misschien opnieuw uploaden, zodat ik kan raten ? Na uw wens Ik dacht nou ik dit toch lees. Alstublieft Hij is niet van mij! Hij is van Pennywise-the-clown Vriendelijke groet stijn Ps zie je hem nu wel ?
.Sharingan Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ik stem op King Room. Ik vindt zijn achtergrond een stukje mooier. Die van Chamillionare, vindt ik toch net iets te druk. Want de kleur is blauw, maar hij is een zwarte. Dat vindt ik niet passen. Stem : King Room
Bigstijn Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 (bewerkt) De winnaar: Pennywise-The-Clown Moet wel even naar Ronaldvc of .levi. Pben! Anders krijg je er geen punt bij Vriendelijke groet stijn Bewerkt: 23 juni 2007 door Bigstijn
.Levi. Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Winnaar Pennywise-The-Clown +1 punt voor jou, well done! Verliezer King Room, volgende keer beter kerel. Closed en ranking updated.
Recommended Posts