Maxis Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Wie vind jij de beste voetballer ooit: ik zelf zeg: Eric Cantona The living legend from Man U Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik zeg Beb Bakhuys de man die meer scoorde dan dat hij speelde. Zelfs Ruud van Nistelrooy heeft hem nog niet overtroffen qua goals. En als Beb niet Nederland uitgejaagd werd stond hij boven Kluivert op de all-time topscorer-lijst, daar ben ik zeker van. Beb. Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Zinedine Zidane..geweldige voetballer. Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Zidane was idd goed maar de beste vind ik Romario en Maradona! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 De beste voetballer ooit aanwijzen is verschrikkelijk moeilijk. Allereerst omdat je niet alle voetballers met elkaar kunt vergelijken en daarnaast wegens het feit dat ik nog slechts 17 jaar ben en wat dat betreft erg veel topvoetballers uit het verleden niet aan het werk heb gezien. Vandaar dat ik ervoor kies om de beste voetballer te noemen die ik wél heb zien spelen Die voetballer is Zinedine Zidane. Schitterende techniek, geweldig overzicht en erg fanatiek. Helaas uitte dat laatste zich soms in vervelende rode kaarten, maar buiten dat was het echt een geweldige voetballer. Er zijn zoveel voetbalmomenten van hem die ik zo weer voor me zie: De schitterende aanname tegen Denemarken op Euro 2000; De strafschop in de halve finale van datzelfde toernooi tegen Portugal, in de allerlaatste minuut van de verlenging, vol in de kruising; Een geweldige goal in de Spaanse competitie...ik kan nog wel even doorgaan, maar het lijkt me wel duidelijk: Zidane is de beste voetballer die ik heb zien spelen. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Juninho heeft de Gouden Vrije Trap. Maar beste voetballer... Dan heb je Ronaldinho, is erg goed, Johan Cruiff ook zeker wel. Ik weet het niet, wat mij betreft is er niet per se een Ultieme Voetballer, de ene is goed in verdedigen, de ander in penalty's of vrije trappen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik dacht dat jij van Davids was NandroDavis. Ik vind de beste voetballer wie kent hem nou niet Ronaldinho. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik dacht dat jij van Davids was NandroDavids. Ik vind de beste voetballer wie kent hem nou niet Ronaldinho. Edgar Davids is inderdaad mijn favoriete voetballer, maar ik kan hem qua kwaliteit nou eenmaal niet boven Zidane zetten. Davids vind ik een geweldige voetballer, maar als ik heel eerlijk ben niet de beste speler die ik heb meegemaakt. Helaas, maar 't is niet anders...Edit @ Rene-GTA hieronder >> Davids heeft de naam om veel kaarten te pakken en daardoor krijgt 'ie ze ook...tegen Tsjechië in de kwalificatie een paar jaar terug was 't belachelijk hoe die scheidsrechter Davids van het veld kreeg. Die eerste gele kaart was absoluut geen overtreding...maar goed, hij heeft de schijn tegen en dan krijg je dat soort dingen. Recentelijk nog tegen AZ in de Eredivisie. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Oke, ik vind Zidane ook wel beter dan Davids maar Davids is ook een goede voetballer hij krijgt altijd veel gele kaarten soms rode. Reageren
Mister.X Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Ik dacht dat jij van Davids was NandroDavids. Ik vind de beste voetballer wie kent hem nou niet Ronaldinho. Edgar Davids is inderdaad mijn favoriete voetballer, maar ik kan hem qua kwaliteit nou eenmaal niet boven Zidane zetten. Davids vind ik een geweldige voetballer, maar als ik heel eerlijk ben niet de beste speler die ik heb meegemaakt. Helaas, maar 't is niet anders...Edit @ Rene-GTA hieronder >> Davids heeft de naam om veel kaarten te pakken en daardoor krijgt 'ie ze ook...tegen Tsjechië in de kwalificatie een paar jaar terug was 't belachelijk hoe die scheidsrechter Davids van het veld kreeg. Die eerste gele kaart was absoluut geen overtreding...maar goed, hij heeft de schijn tegen en dan krijg je dat soort dingen. Recentelijk nog tegen AZ in de Eredivisie. Maartoch vind ik het knap van Davids toen met het EK 2004 sprong hij boven Jan Koller uit. Davids is best klein en Koller is rond de 2 meter! Davids vind ik ook wel goed. Had je het gezien PSV-Ajax dit seizoen.. die knal van Davids niet normaal! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Vooral tijdens het WK '98 was hij megagoed. Hij zat toen ook in Nike-spotjes enzo en hoefde eigenlijk niet meer te voetballen voor z'n geld. Als we buiten gingen voetballen wou ik altijd Davids zijn en zette een zonnebril op. :$ Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Vooral tijdens het WK '98 was hij megagoed. Hij zat toen ook in Nike-spotjes enzo en hoefde eigenlijk niet meer te voetballen voor z'n geld. Als we buiten gingen voetballen wou ik altijd Davids zijn en zette een zonnebril op. :$ ik vind ronaldinho een van de beste spelers Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Tegenwoordig wel maar in die tijd kende niemand Ronaldinho. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.