Jump to content

Continuiteits probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vloog net langs onderstaand huis in Montgomery. Toen realiseerde ik me ineens dat het huis uit Burning Desire er niet afgebrand en in gestort uitzag.

Zijn er nog andere gebouwen e.d. waarvan de gevolg-schade van een missie niet zichtbaar is?

De gewassen uit "Are You Going To San Fierro?" zijn volgens mij wel weg.

fire8mg.jpg

Geplaatst:

Ik dacht het gebouw in San Fierro, daar moest je een auto neerzetten waar een bom onder zat. Het gebouw zit naast de Driving School dacht ik. :huh:

Geplaatst:
Ik dacht het gebouw in San Fierro, daar moest je een auto neerzetten waar een bom onder zat. Het gebouw zit naast de Driving School dacht ik. :huh:

Dat gebouw is bijna helemaal ingestort.

Geplaatst:
Ik vloog net langs onderstaand huis in Montgomery. Toen realiseerde ik me ineens dat het huis uit Burning Desire er niet afgebrand en in gestort uitzag.

Zijn er nog andere gebouwen e.d. waarvan de gevolg-schade van een missie niet zichtbaar is?

De gewassen uit "Are You Going To San Fierro?" zijn volgens mij wel weg.

fire8mg.jpg

zie je die gast op die motor? :puh:

die ben ik ook zo vaak tegengekomen

das toch een oermens ofzo

had ik in een andere topic gelezen

Geplaatst:

Sry dat ik het moet zeggen maar wat zitten er toch een n00bs op dit forum zeg. Kwaliteit van het Forum is nie best hierdoor. Mensen met domme domme vragen die ze als ze een beetje verstan dhebben zelf kunnen beatnwoorden door simpelweg is verder te kijken en te denken dan hun neusje lang is.

zOOOOOOOOOOoo

Geplaatst:
Sry dat ik het moet zeggen maar wat zitten er toch een n00bs op dit forum zeg. Kwaliteit van het Forum is nie best hierdoor. Mensen met domme domme vragen die ze als ze een beetje verstan dhebben zelf kunnen beatnwoorden door simpelweg is verder te kijken en te denken dan hun neusje lang is.

zOOOOOOOOOOoo

Lol, jou post is nogal n00b.

Ook nog spammerig, ontopic bitte!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...