Jump to content

Patriot

Recommended Posts

Geplaatst:

Het kan zijn dat de Patriot nog niet gespawnt is omdat je er te snel naar toe gaat.

Loop van de spawnplek vandaan en loop een stukje terug. Op een bepaalt moment moet de Patriot gewoon spawnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Die staat daar volgens mij alleen nadat je hem hebt ingeleverd bij import/export (weet ik niet zeker), in iedergeval is het daaraan gerelateerd zoals je hier kunt zien.. Aangezien je hem wilt hebben voor import/export heeft het daar vast iets mee te maken. Trouwens, de patriot spwan wel altijd bij de militaire haven in San Fierro, daar kan je hem vandaan halen voor import/export.

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
  PIERRO P zei:
Het kan zijn dat de Patriot nog niet gespawnt is omdat je er te snel naar toe gaat.

Loop van de spawnplek vandaan en loop een stukje terug. Op een bepaalt moment moet de Patriot gewoon spawnen.

Dit heb ik al meerdere keren gedaan, heb er zelfs al 5 minuten rondgelopen maar toen stond hij er noch niet :S

Jow Tommy Verceti zei:
Die staat daar volgens mij alleen nadat je hem hebt ingeleverd bij import/export (weet ik niet zeker), in iedergeval is het daaraan gerelateerd zoals je hier kunt zien.

Volgens mij hoort hij er juist alleen te staan als je hem nodig hebt voor de export...

En op die andere plaats kwam ik niet weg aangezien ze mijn Patriot helemaal naar de Filistijnen schoten :puh: (aangezien je daar 5 sterren krijgt)

Bewerkt: door XRay

Probeer dan de patriot bij de marine bassis in easter bassin te pakken. Deze staat zelfs nog dichter bij ook. :D

Ook staat er 1 in area 69 (zie wikiGTA)

Werkt dit niet? Doe dan brandweer missies totdat er patriots verschijnen die je moet blussen.

blus de brand. en als je het level gehaalt hebt stap dan uit de Firetruck en neem de Patriot mee.

Bewerkt: door PIERRO P
Geplaatst:
  PIERRO P zei:
Probeer dan de patriot bij de marine bassis in easter bassin te pakken. Deze staat zelfs nog dichter bij ook. :D

Ook staat er 1 in area 69 (zie wikiGTA)

Werkt dit niet? Doe dan brandweer missies totdat er patriots verschijnen die je moet blussen.

blus de brand. en als je het level gehaalt hebt stap dan uit de Firetruck en neem de Patriot mee.

:O Komen er Patriots voor in de brandweermissies? Nog nooit opgevallen! Bij welk level dan ongeveer?

Geplaatst:

Rond level 5 ongeveer maar het spel kiest een willekeurige

4 persoons auto uit dus het kan zijn dat je er geen een tegenkomt :N:N

Geplaatst:

Dat verschilt, maar ik vind het makkelijker om hem gewoon op te halen bij die Easter Bay Base, bij een savegame aanvraag zou ik dat wel voor je willen doen :tu:.

Nog even over die Chemical Bay Patriot ik heb het ook geprobeerd, met een savegame waar ik nog niet de import/export had gedaan en met een 100% savegame, bij beide keren spawne er geen Patriot.

Foutje op wikigta?

Geplaatst:
  Jow Tommy Verceti zei:
Dat verschilt, maar ik vind het makkelijker om hem gewoon op te halen bij die Easter Bay Base, bij een savegame aanvraag zou ik dat wel voor je willen doen :tu:.

Nog even over die Chemical Bay Patriot ik heb het ook geprobeerd, met een savegame waar ik nog niet de import/export had gedaan en met een 100% savegame, bij beide keren spawne er geen Patriot.

Foutje op wikigta?

Lijkt me sterk, aangezien ze er zelfs een screenshot van hebben :puh: Maarja, je weet maar nooit :puh:

Hoe kan ik het dan het beste aanpakken om die bij de Easter Basin op te halen, zonder dat hij meteen aan flarden wordt geschoten? En ik gebruik geen codes ;)

Ik doe het zo:

- Pak een snelle motor en ga naar Easter Basin

- Rijd meteen naar de Patriot toe zo snel mogelijk

- Stap in en probeer zo snel mogelijk naar je savehouse te rijden, de dichtsbijzijnde is Doherty garage.

- Het enige wat je hoeft te doen is in de diskette gaan staan, als je wagen dan nog heel is heb je het gehaald, want als je saved heb je geen politie meer achter je aan. Grappig bugje: Je kan dan als je wilt meteen een FBI Truck in je garage plaatsen, want als je saved met politie achter je aan laten ze de wagens onbeheerd achter :D .

Succes.

Edit Bassiej:

Bassiej™ zei:
  Jow Tommy Verceti zei:
Foutje op wikigta?

Zeker niet hoor. Er staat niet voor niets bij 'Export related'. Het heeft te maken met de export. Zoals XRay een paar posts eerder al zei; de Patriot staat er alleen als deze gevraagd wordt voor de export.

Waarom stond hij er dan toen Xray hem nodig had voor import/export? Als het geen foutje is op wikigta dan is het misschien handig om Import/Export gerelateerd om te zetten in: Patriot staat hier alleen als je hem nodig hebt voor Import/Export Of iets dergelijks

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Neem eerst een Ak 47 of minigun met flink wat kogels mee en natuurlijk een body armor.

Pak nu een snelle auto of een zeer duurzame auto. wat jij het makkelijkst vind. :Y

Rij nu easter bassin in en rij door naar het einde van de pier. Als het goed is staat

de patriot daar. Stap uit. Nu zullen er een stuk of 30 agenten op je schieten.

Schiet er zelf zo veel mogelijk neer.

Stap nu in de Patriot en ga daar onmiddelijk weg. Rij naar je Dorothy garage

en besteed al je aandacht aan het rijden.

Als je bij de dorothy garage bent save dan snel je spel.

Je wanted level is nu weg en je kan de patriot nu inleveren voor geld. :D:D

Vercetti was me voor :D :D

Bewerkt: door PIERRO P
Geplaatst:
  Jow Tommy Verceti zei:
Ik doe het zo:

- Pak een snelle motor en ga naar Easter Basin

- Rijd meteen naar de Patriot toe zo snel mogelijk

- Stap in en probeer zo snel mogelijk naar je savehouse te rijden, de dichtsbijzijnde is Doherty garage.

- Het enige wat je hoeft te doen is in de diskette gaan staan, als je wagen dan nog heel is heb je het gehaald, want als je saved heb je geen politie meer achter je aan. Grappig bugje: Je kan dan als je wilt meteen een FBI Truck in je garage plaatsen, want als je saved met politie achter je aan laten ze de wagens onbeheerd achter :D .

Succes.

Whahaha bedankt, ga het zo snel mogelijk proberen! :tu::D

Geplaatst:
  Jow Tommy Verceti zei:
Foutje op wikigta?

Zeker niet hoor. Er staat niet voor niets bij 'Export related'. Het heeft te maken met de export. Zoals XRay een paar posts eerder al zei; de Patriot staat er alleen als deze gevraagd wordt voor de export.

Geplaatst:

Het is maar om te zeggen he, maar de Patriot spawnt wel degelijk op Easter Basin Chemical, San Fierro op de parking. Ik heb hem zelf daar ook vandaan gehaald. Bij mij stond die er soms ook niet, maar als hij er niet staat, start dan gewoon opnieuw je savegame op (sla best in de buurt op, en misschien nog een snelle auto/moto in de garage) en ga er terug heen. Normaal zou hij er wel moeten staan. Wat je ook kan doen is als je de missie Up, Up and Away nog niet hebt gedaan de Patriot nemen waarvoor de deur in de legerbasis opengaat. Maar ik denk dat je deze al gedaan hebt, want volgens mij zat jij al in de 90% en had je de storyline al uit gespeeld, niet?

Geplaatst:

Klopt, zit nu op 95% :D

Ik heb de Hunter gekregen zoals Jow Tommy Verceti zei (en ook de FBI-truck;))

Bedankt! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...