Dx11 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Klopt, zit nu op 95% Ik heb de Hunter gekregen zoals Jow Tommy Verceti zei (en ook de FBI-truck;)) Bedankt! Sorry hoor, maar de FBI Truck Komt helemaal niet voor in het spel... misschien bedoel je de FBI Rancher? Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) De FBI truck komt wel degelijk in het spel voor: Namelijk in de laatste hoofdmissie The End of the line. Sorry je hebt gelijk :$ ik had het over de S.W.A.T. Bewerkt: 19 juni 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Raymon89 Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Klopt, zit nu op 95% Ik heb de Hunter gekregen zoals Jow Tommy Verceti zei (en ook de FBI-truck;)) Bedankt! Sorry hoor, maar de FBI Truck Komt helemaal niet voor in het spel... misschien bedoel je de FBI Rancher? Ja die ja Is toch ook een truck Reageren
Joeristoef Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 Misschien nu wat overbodige info, maar die Patriot stond bij mij wel gewoon bij Easter Bay Chemicals. Daar heb ik hem gehaald voor de import/export. Maar eerder had ik hem al, van Easter Basin gehaald. Ik eerst er naartoe met een jetpack, toen zoveel mogelijk agenten neergeknald. En toen scheuren naar Doherty. Zo heb ik ook een Barracks gehaald, aangezien die aan de andere kant van het dok staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.