PIERRO P Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Ik zoek de zijmissie crims on water wings maar er staat nog niks over op WikiGTA Waar kan ik deze zijmissie vinden??? Ik ga namelijk voor de 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Bij de vuurtoren in Ocean Beach is een Skimmer te vinden. Stap hierin om de zijmissie Crims On Water Wings te starten. Kijk bij de rode stip op het kaartje hieronder voor de exacte locatie van de Skimmer. Crims On Water Wings vind ik de moeilijkste zijmissie. Je moet hier binnen 4:30 met de Skimmer een parcours door Vice City afleggen, welke geniepige bochten en gangen bevat. Je moet goed oppassen, want als je ergens tegenaan botst zal de Skimmer meteen dalen en is de kans 30/100 dat je nog omhoog komt. Veel succes ermee! Edit @ hieronder: Succes ermee. Bewerkt: 18 juni 2007 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Oke bedankt voor de reactie ik ga het later op de dag nog proberen. Eerst kranten wijk :D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Is deze alleen voor de Ps2,want bij mij is ie er niet Mvg:Gino Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Ja deze zijmissie is alleen voor de PS2. Op WikiGTA staat welke zijmissies er enkel voor de PS2 zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.