Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo ik heb een vraag ik heb een save game gedownload maar als ik het spel speel een de gedownloade save game gebruik dan begint hij gewoon weer bij het eerste level over nieuw hoe dit kan snap ik niet

Geplaatst:
hallo ik heb een vraag ik heb een save game gedownload maar als ik het spel speel een de gedownloade save game gebruik dan begint hij gewoon weer bij het eerste level over nieuw hoe dit kan snap ik niet

Dit komt omdat je een verkeerde versie savegame hebt gedownload. In het hoofdmenu kun je zien welke versie je hebt, en je moet daarvoor de juiste savegame hebben. Als er niet of V1.01 staan, dan moet je V1 savegames gebruiken. Staat er V2, dan moet je vanzelfsprekend V2 savegames gebruiken.

Geplaatst:

Dat komt omdat je waarschijnlijk de verkeerde versie hebt gedownload. Elk GTA: SA pc game heeft een versie, ofwel versie 1 of versie 1.1 of versie 2.

Hoe kan je zien welke versie je hebt?

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Geplaatst:

Misschien heb je de verkeerde savegame gebruikt of je hebdt de verkeerde versie er zijn namelijk 2 versies omdat er een keer iemand een s*x mod erin heeft gebracht de Hot coffee mod ook wel genoemd en darom heeft Rockstar een nieuwe versie moeten maken maar misschien kan je kijken of de savegame van de andere versie die je hier op deze sait kan downloaden het wel doet hier heb je de 2 links :

Hier is de eerste :VI

Hier is de tweede : V2

Geplaatst:
Misschien heb je de verkeerde savegame gebruikt of je hebdt de verkeerde versie er zijn namelijk 2 versies omdat er een keer iemand een s*x mod erin heeft gebracht de Hot coffee mod ook wel genoemd en darom heeft Rockstar een nieuwe versie moeten maken maar misschien kan je kijken of de savegame van de andere versie die je hier op deze sait kan downloaden het wel doet hier heb je de 2 links :

Hier is de eerste :VI

Hier is de tweede : V2

ok bedankt ik heb dus v2 ik wist niet dat er 2 versies waren hefft in de krant gestaan bdw over dat s*ks mod

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...