Mister.X Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) download dit bestand Klikie(geen virus) mijn voorbeeld!: ----------------------------------------------- Bijlage voor de mensen die het niet weten! Bewerkt: 20 juni 2007 door Mister.X Reageren
Eros Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik denk dat deze tutorial eerder bij Software hoort, want met graphics heeft het niet veel te maken. Maar toch leuke tutorial, soms is het iets minder duidelijk, maar over het algemeen niet slecht (voor een eerste tutorial?). Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ja me eerste! Kan een mod hem dan verplaatsen naar GTA IV general? Reageren
-eend- Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Het laden duurt lang Nu moet ik weer wachten.. *ongepaste taal* [/font] Waar is die bijlagen? Bewerkt: 20 juni 2007 door -eend- Reageren
Mister.X Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Nog meer rate's? Reageren
K.O. Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Hmm het spreekt allemaal redelijk voor zich. Ik heb driekwart van je uitleg niet eens gelezen. Als je gewoon had gezegd: 'download timeleft.exe van nestersoft', was het ook wel goed geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.