.Syfes Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Commentaar : Render : niet veel aan bewerkt (probeer eens wat tuts om je render er beter uit te komen ) De achtergrond : Ik vind dat je ietsje teveel wit hebt gebruikt voor de rest heb ik daarover niets te zeggen. De font (lettertype): De plaats vind ik mooi gekozen plus de font zelf behalve de kleur vindt ik niet passen met je render en je achtergrond. Tips: Let op welke kleur je gebruikt Rate: 7/10 Reageren
Eros Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Best wel een mooie signature, op een paar minpunten na. De plaatsing van de render is wel oke, en hij is ook wel voldoende ingeblend. Op de achtergrond wordt het lichter hoe meer je naar het midden gaat, dat idee is opzich wel goed, maar ik vind dat je hem op sommige plaatsen net iets te licht hebt gemaakt. De verdere achtergrondeffecten- en kleuren zijn wel goed gedaan. Tekst staat ook mooi, hoewel de kleuren helemaal niet bij de rest van de signature passen, vind ik toch nog dat het mooi staat. Er is eigenlijk niets speciaals aan om dit te maken, maar hij ziet er toch mooi uit, dus je krijgt van mij een 7.5/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.