Garvv Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Heefft iemand een goeie site met auto's met kwaliteit!! dus niet te blokkerig Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Heefft iemand een goeie site met auto's met kwaliteit!! dus niet te blokkerig Je zoekt mods neem ik dus aan? Er zijn heel erg veel modsites, maar ik raad je aan de grootste sites te bezoeken. Ik denk dan aan; GTAGarage, GTAFilefront, of GTA-Downloads. Check ook eens deze site voor een compleet overzicht van modsites. Reageren
Bling Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Kleine toevoeging: Wanneer je op zoek bent naar een bepaald type voertuig of een andere soort modificatie, kun je dit aanvragen in dit topic van mij. Voor eventuele andere vragen over modificaties en dergelijke, verwijs ik je door naar het Modding gedeelte van ons forum. Het "SA: General subforum" is namelijk meer bedoeld voor vragen die direct betrekking op het officiële spel hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.