Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er iemand een Drift Handling Line?

Ik wil gaan driften in GTA, maar daar heb ik wel een drift handling line voor nodig :)

Dus als iemand zo vriendelijk zou kunnen zijn om mij deze een te geven! :D

Is het trouwens ook mogelijk, om auto's die je niet kunt "tunen" zo te modden dat ze wel tunebaar zijn? :)

~Mb

Geplaatst:

Ik wil gaan driften in GTA, maar daar heb ik wel een drift handling line voor nodig :)

Is het trouwens ook mogelijk, om auto's die je niet kunt "tunen" zo te modden dat ze wel tunebaar zijn? :)

~Mb

Ik heb even voor je gezocht, en ik heb dit gevonden. Een handling line voor de Uranus, om mee te driften welteverstaan.

Dan nog je andere vraag, daar is een mod voor. Met deze mod zorg je ervoor dat je bijna alle voertuigen kan tunen in de Transfender garage. Veel plezier ermee!

Geplaatst:

~Mb

Ik heb even voor je gezocht, en ik heb dit gevonden. Een handling line voor de Uranus, om mee te driften welteverstaan.

Dan nog je andere vraag, daar is een mod voor. Met deze mod zorg je ervoor dat je bijna alle voertuigen kan tunen in de Transfender garage. Veel plezier ermee!

Bedankt!

Als je die Uranus dan vervangt door een andere naam van een auto, werkt die dan voor die andere auto? :)

En die 2de link, bedankt! :D

Geplaatst:

Ja, werkt ook met andere autos, zelf geprobeerd, maar de mijne heb ik van iemand van SA:MP gekregen, in combinatie met akina is die drift handling heel goed!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het even geprobeerd, en het werkt! :dans:

Hartstikke bedankt jongens! Nu kan ik lekker driften in mijn getunede Golfkarretje :D

Nog even een vraagje. Nu heb ik mijn SA eerst gemod zodat ik alles kon tunen, en toen die Handling Line ingevoerd, allaen nu kan ik mijn Golfkarretje niet meer tunen door die Handling Line. Wat nu?

Bewerkt: door Mb.
Geplaatst:

Een dag later schop ik weer tegen dit topic aan :Y

Moet ik nog een keer die mod eroverheenzetten zodat alles tunebaar is? :)

Geplaatst: (bewerkt)
Een dag later schop ik weer tegen dit topic aan :Y

Moet ik nog een keer die mod eroverheenzetten zodat alles tunebaar is? :)

Volgens mij is dat niet nodig, nee. Als je die mod installeert, dan installeer je dat in het spel zelf, niet specifiek gericht op die auto. Bovendien pas je 'slechts' iets aan in de 'handling.cfg', wat eigenlijk weinig betrekking heeft op de rest. De mod moet het gewoon nog doen, als hij het al deed. Als je er niet zeker van bent, dan kun je hem altijd even herinstalleren natuurlijk, maar dat moet je zelf weten.

Edit: Installeer hem voor de zekerheid maar wel, ik begin wat te twijfelen. Je hebt niets te verliezen immers. ;)

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...