EricR Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 er schijne programmas te zijn waarmee je radiozenders in het spel zou kunnen veranderen maar weet iemand wat voor programma ik daarvoor nodig heb en waar ik die kan downloaden. ik heb er al veel gevonden voor de playstation2 maar ik heb het egt voor de pc nodig. alvast bedankt. Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 jup die heb ik wel eens gezien k ben er laatst heel lang mee bezig geweest om de radio statsionen uit mn gta san andreas in mn vice city te zetten, moet ik ff kijken waar ik die progjes vandaan heb en anders upload ik ze wel ofzo op rapidshare,,, je krijgt nog wel berichtje (ze zijn only voor de pc versie ) Reageren
GangsterNL0 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 PS: weet iemand ook hoe je Live streams (echte Radio Zenders) in je gta zet?? bij San Andreas of bij vice city zou vet zijn Reageren
EricR Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) dat zou nog beter zijn, die live streams. maar ik bedoel niet alleen die liedjes eraf halen maar er ook andere inzetten. Bewerkt: 19 juni 2007 door EricR Reageren
max96 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 dat zou nog beter zijn, die live streams. maar ik bedoel niet alleen die liedjes eraf halen maar er ook andere inzetten. Dat kan bij Mijn documenten>gta san andreas user files>Userfiles Daar kun je je eigen muziek neerzetten, daarnaa moet je als je sa opstart bij audio settings usertracks scannen. Als je een bestaande radiozender wil moet die er gewoon inzetten. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Je kan ook gewoon je eigen mp3-tjes bij de mp3 player zetten Reageren
tjoef Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Je kan ook gewoon je eigen mp3-tjes bij de mp3 player zetten gaat dit ook op PS2?? Reageren
Dastard Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Je kan ook gewoon je eigen mp3-tjes bij de mp3 player zetten gaat dit ook op PS2?? Nee.GTAfan054 bedoeld "The Usertrack Player" dat is iets waar je je eigen liedjes in GTA SA Kan zetten.Alleen voor PC. Reageren
EricR Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik bedoel niet de Usertrack Player maar gewone zenders soals k-dst, k rose, playback fm, wctr, mastersounds 98.3, radio x, enz. als het goed is zijn er programmas voor om daar je eigen liedjes in te zetten of er miss zenders bij te doen. Reageren
Dastard Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Je bedoelt je eigen liedje in een radiozender bv:K-DST zetten? Reageren
Dastard Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Ik denk dat dat niet kan..mss een MOD Maar,ik weet het niet,dit moet je vragen aan de echte SA Modders. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.