Donald F. Duck Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb gisteren met Media Center een film opgenomen. Net zat ik die film te kijken (in WMP want in Media Center vind ik het niet handig) en toen klikte ik per ongeluk op de naam van de film. Toen kreeg ik een error van dat het bestand niet gevonden was. Dus ik keek in de map waar hij stond en hij stond er niet. Ik heb hem zelf niet verwijderd. Ook staat hij niet in de prullenbak. Kan iemand me helpen? Reageren
Tunix Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb gisteren met Media Center een film opgenomen. Net zat ik die film te kijken (in WMP want in Media Center vind ik het niet handig) en toen klikte ik per ongeluk op de naam van de film. Toen kreeg ik een error van dat het bestand niet gevonden was. Dus ik keek in de map waar hij stond en hij stond er niet. Ik heb hem zelf niet verwijderd. Ook staat hij niet in de prullenbak. Kan iemand me helpen? Misschien dacht dat je virus scanner dat het filmpje een virus was oid. en dat hij hem in quarantaine heeft gezet? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Nee, want hij staat er niet en ik heb ook geen melding gekregen van een virus. Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Mediacenter geeft de ruimte automatisch vrij. Dat wil zeggen, hij overschrijft het oudste bestand met het nieuwste opgenomen bestand als er te weinig ruimte is. Dit kan dus zo zijn, als je de film een tijdje terug hebt opgenomen, en in de tussentijd andere dingen hebt opgenomen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Als je de naam nog van het bestand kent dan kan je het volgende proberen... Start -> Zoeken -> Naar bestanden of mappen... -> Alle bestanden en mappen -> geef dan de naam van het bestand en misschien dat je zoekfunctie het weer terug vind ! Met vriendelijke groeten, Woetsha. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Mediacenter geeft de ruimte automatisch vrij. Dat wil zeggen, hij overschrijft het oudste bestand met het nieuwste opgenomen bestand als er te weinig ruimte is.Dit kan dus zo zijn, als je de film een tijdje terug hebt opgenomen, en in de tussentijd andere dingen hebt opgenomen. Die film kwam de 17de erop, en de 18de had ik hem bekeken. Ook kan dit niet want ik heb nog ca. 30GB over. Als je de naam nog van het bestand kent dan kan je het volgende proberen...Start -> Zoeken -> Naar bestanden of mappen... -> Alle bestanden en mappen -> geef dan de naam van het bestand en misschien dat je zoekfunctie het weer terug vind ! Met vriendelijke groeten, Woetsha. Ik heb ook al gezocht. Ik heb een snelkoppeling gevonden met het antwoord dat het bestand waarnaar de snelkoppeling verwijst niet gevonden kan worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.