ll.mulder Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Is het moeilijk(te doen) op de standaard scooter tot een citta te bouwen? Tijd speelt geen rol. Voor VC EDIT: Ik bedoel dat ik het zelf kan maken, computerkennis ligt hoog, 3d kennis laag, Lars Voor de deuidelijkheid, dit is een citta : Bewerkt: 19 juni 2007 door ll.mulder Reageren
gta-pilot Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Is het moeilijk(te doen) op de standaard scooter tot een citta te bouwen?Tijd speelt geen rol. Voor VC EDIT: Ik bedoel dat ik het zelf kan maken, computerkennis ligt hoog, 3d kennis laag, Lars Voor de deuidelijkheid, dit is een citta : dit hoort hier volgends mij niet maar in het modding reqest of mod gezocht maar ik denk niet dat eimand dit ff gaat maken dus ik zou naar gtaforums.com en het daar vragen (sorry voor me mod gedrag) Reageren
ll.mulder Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Is het moeilijk(te doen) op de standaard scooter tot een citta te bouwen?Tijd speelt geen rol. Voor VC EDIT: Ik bedoel dat ik het zelf kan maken, computerkennis ligt hoog, 3d kennis laag, Lars Voor de deuidelijkheid, dit is een citta : dit hoort hier volgends mij niet maar in het modding reqest of mod gezocht maar ik denk niet dat eimand dit ff gaat maken dus ik zou naar gtaforums.com en het daar vragen (sorry voor me mod gedrag) Leest u graag nog iets beter? Reageren
ll.mulder Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Goed ik heb gelezen en gezocht en ik staak toch met mijn ideen Maar kan ik ook niet de faggio een traibal geven, iets meer remkracht, en een andere kleur?, en is het mischien mogelijk dat de mp3 speler de standaard radio wordt? in iedere auto dus, desnoods de anderen verwijderen(luister ik toch nooit na) Lars Bewerkt: 19 juni 2007 door ll.mulder Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Al je ideeën kun je kwijt in het modding request topic. //> @hieronder: Sorry, mijn fout. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Al je ideeën kun je kwijt in het modding request topic. Maar ik wil het zelf doen. Lars Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.