EppoRick Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 hallo, nadat ik een Mod installeerde doet gta-vc.exe het niet meer kan iemand voor mij de file gta-vc.exe ergens uploaden :\ Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 Kan je dan niet beter herinstaleren? Dat gaat een stuk sneller Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 als je mij je msn pm't dan stuur ik de orginele gta:vc wel effe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Je kan Vice City inderdaad gewoon beter opnieuw installeren, of je kopieer de gta-vc.exe van de CD naar de harde schijf. Misschien doet het hele spel het wel niet meer en heeft het geen zin om alleen gta-vc.exe opnieuw te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Als na het instaleren van een mod het spel niet meer werkt, ligt het bijna zeker niet aan de gta-vc.exe. Er zijn twee mogelijkheden: 1) Je hebt iets overgeslagen bij het instaleren van de mod, loop alle stappen nogmaals na in het readme bestand dat erbij zat, en kijk of je iets gemist hebt, 2) Mogelijk is de mod zelf defect, het enige dat je dan kunt doen is de backup van de originele bestanden terugzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sp*rkY Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 (bewerkt) bleh bah! *Spuugt op modders* je stikt er maar in fat f*ck... moet je maar niet modden Bewerkt: 14 december 2004 door tubs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 uhm... Sparky, geen onzin posten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 Inderdaad niet, wat je daar wijs uit moet worden zou ik ook echt niet weten. Je had ook gewoon beleefd kunnen zeggen dat het verstandiger was geweest als hij geen mods gebruikt had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2004 bleh bah!*Spuugt op modders* je stikt er maar in fat f*ck... moet je maar niet modden Sp*rky Als ik een Moderator had geweest had je nu zwaar fucked geweest, soort van jij komt hier effe en beledigd mensen die modden en het heeft niks met het topic te maken... Shit... Maar idd kan je niet veel beter Vice opnieuw installen... :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 bleh bah!*Spuugt op modders* je stikt er maar in fat f*ck... moet je maar niet modden Inderdaad, zelfs in de samenvatting van het forum staat Gedraag je. Als je de regels gaat lezen zul je ook nog tegenkomen dat er op dit forum niemand wordt uitgescholden. Waar jij nu mee bezig bent lijkt aardig op schelden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.