Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee peeps,

Ik ben bezig met alle jumps te halen maar eentje is (volges mij) echt onmogelijk!!! Het is jump #3

Je behoort dan over een dak, een blauwe schans én een binneplaats heen te springen ... maar dat is gewoonweg onmogelijk! :s ik ben er een keer met volle snelheid overheen gevlogen en nog stopte ik bij de blauwe schans :? Heeft iemand een tip voor mij ofzo want ik kom er niet uit -_-

Geplaatst:

Het enige waar ik je mee kan helpen is de verklaring dat de sprong écht kan hoor. Toevallig zijn de screens op WikiGTA van mezelf dit keer, maar ik geef eerlijk toe dat de sprong mij ook wel een paar keer proberen heeft gekost. De truc is om een zo hoog mogelijke snelheid te ontwikkelen, dus start helemaal vanaf het tegenoverliggende gebouw (dus onder het tunneltje door). Geef van daaruit gas en rij zonder iets te raken in een rechte lijn naar de schans. Blijf daarbij in aerodynamische houding zitten (op de PC pijltje naar voren tikken). Let op het drukke autoverkeer, die zijn echt lastig :duh:. Rij full-speed de trap op en je wordt gelanceerd. Even lastig en moeilijk uit te leggen: als je eenmaal in de lucht bent kun je met de pijltjestoetsen ook de stand van je motor wat aanpassen en kom je hopelijk nét over het eerste dak heen om op dak 2 te landen. Meer kan ik er niet van maken vrees ik.....succes :Y

Geplaatst:

Sheep?

Ik krijg het echt niet voor mekaar ... zelfs niet met de goede hints die je me gaf. Al pak ik de NRG-500 of de bullet ... of de bullet met Nitro ... ik blijf maar op het paarse dakje landen :(

Zou jij 'm misschien voor mij willen halen?

Geplaatst:
  Rensch zei:
Sheep?

Ik krijg het echt niet voor mekaar ... zelfs niet met de goede hints die je me gaf. Al pak ik de NRG-500 of de bullet ... of de bullet met Nitro ... ik blijf maar op het paarse dakje landen :(

Zou jij 'm misschien voor mij willen halen?

Als je iets zelf niet kunt halen kun je altijd een savegameaanvraag doen in dit subforum. Daar zijn genoeg mensen die het voor je willen proberen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...