Marioleo69 Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Waar kun je aanhangers voor de tractor vinden? Alvast bedankt Reageren
Neville Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Voor zover ik weet zijn er geen aanhangers voor tractoren. Je zou op www.wikigta.nl kunnen kijken of kijk anders in je VEHICLES.IDE of je handling.cfg of daar wat bruikbare data staat. Bewerkt: 18 juni 2007 door Neville Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Waar kun je aanhangers voor de tractor vinden?Alvast bedankt Deze bevinden zich gewoon achter een tractor. Met 9 (Numpad) en 6 (Numpad) kan je ze naar omhoog en naar omlaag doen. Edit: Ok, misschien een beetje fout. Bewerkt: 18 juni 2007 door Hanneswasco Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Dat is een eg, om het land 'aan te strijken'. Deze kun je hier vinden, bij het kleine stipje: Je kunt hem gewoon aankoppelen net als bij een auto, num8 om de trekhaak te laten zakken, num2 om het omhoog te trekken. Hij staat trouwens erg goed verstopt, bij een schuurtje in het het zand daar. Daar vlaknaast het schuurtje staat hij tussen wat gras en struikjes. Het beste kun je met je tractor door de struiken rijden, tot je merkt dat je er tegenaan knalt. Dan heb je hem dus gevonden. Bewerkt: 18 juni 2007 door Flying Dutchman Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Eh, heb er een gevonden. Ik had al een keer een car spawner gebruikt, maar toen vond ik ook nog een ander soort aanhanger voor een tractor. Maar hieronder vind je de eerste Bewerkt: 18 juni 2007 door Marioleo69 Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Eh, heb er een gevonden.Ik had al een keer een car spawner gebruikt, maar toen vond ik ook nog een ander soort aanhanger voor een tractor. Maar hieronder vind je de eerste Een klein vraagje maar kan je daar ook mensen mee 'maaien' Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Eh, heb er een gevonden.Ik had al een keer een car spawner gebruikt, maar toen vond ik ook nog een ander soort aanhanger voor een tractor. Maar hieronder vind je de eerste Een klein vraagje maar kan je daar ook mensen mee 'maaien' Met de Combine Harvester kan je zeer goed mensen maaien. Achter de uitlaatpijp zie je stukes botten, ingewanden, geslachtsdelen en bloed eruitkomen Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 (bewerkt) Ok bedankt voor de antwoord Bewerkt: 18 juni 2007 door powerpats Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Geplaatst: 18 juni 2007 Als ik het goed heb zijn er nog 2 plaatsen. Sorry van de andere text op de kaart. Maar het gaat om de middelste stippen. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) Er was ook nog een 2e soort aanhanger voor een tractor. Dit is een witte mobiele generator met vier wielen. Alleen weet ik de spawn plaats niet. en ik denk dat deze enkel met cheat device is te krijgen. Omdat ik er zelf nooit een heb gezien. Ik zag hem alleen maar op een plaatje. Bewerkt: 19 juni 2007 door PIERRO P Reageren
SWYV Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Geplaatst: 19 juni 2007 Pierro P, nee het is niet voor de tractor maar juist voor de utility truck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.