Jump to content

Aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor zover ik weet zijn er geen aanhangers voor tractoren. Je zou op www.wikigta.nl kunnen kijken of kijk anders in je VEHICLES.IDE of je handling.cfg of daar wat bruikbare data staat.

Bewerkt: door Neville
Waar kun je aanhangers voor de tractor vinden?

Alvast bedankt

Deze bevinden zich gewoon achter een tractor. Met 9 (Numpad) en 6 (Numpad) kan je ze naar omhoog en naar omlaag doen.

Edit: Ok, misschien een beetje fout. :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco

Dat is een eg, om het land 'aan te strijken'. Deze kun je hier vinden, bij het kleine stipje:

Je kunt hem gewoon aankoppelen net als bij een auto, num8 om de trekhaak te laten zakken, num2 om het omhoog te trekken. Hij staat trouwens erg goed verstopt, bij een schuurtje in het het zand daar. Daar vlaknaast het schuurtje staat hij tussen wat gras en struikjes. Het beste kun je met je tractor door de struiken rijden, tot je merkt dat je er tegenaan knalt. Dan heb je hem dus gevonden. :)

post-4868-1182180484.png

Bewerkt: door Flying Dutchman

Eh, heb er een gevonden.

Ik had al een keer een car spawner gebruikt, maar toen vond ik ook nog een ander soort aanhanger voor een tractor.

Maar hieronder vind je de eerste

Bewerkt: door Marioleo69
Geplaatst:
Eh, heb er een gevonden.

Ik had al een keer een car spawner gebruikt, maar toen vond ik ook nog een ander soort aanhanger voor een tractor.

Een klein vraagje maar kan je daar ook mensen mee 'maaien'

Geplaatst:
Eh, heb er een gevonden.

Een klein vraagje maar kan je daar ook mensen mee 'maaien'

Met de Combine Harvester kan je zeer goed mensen maaien.

Achter de uitlaatpijp zie je stukes botten, ingewanden, geslachtsdelen en bloed eruitkomen :schater:

Geplaatst:

Als ik het goed heb zijn er nog 2 plaatsen.

sasecretsoz9.jpg

Sorry van de andere text op de kaart. Maar het gaat om de middelste stippen.

Er was ook nog een 2e soort aanhanger voor een tractor. Dit is een witte mobiele generator met vier wielen.

Alleen weet ik de spawn plaats niet. en ik denk dat deze enkel met cheat device is te krijgen. Omdat ik er zelf nooit een heb gezien. :duh: Ik zag hem alleen maar op een plaatje. :Y

Bewerkt: door PIERRO P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...